pühapäev, 1. august 2021

Värbamislood: intervjuu küsimuste genereerija

Kui Sabina Rand-Haddad mulle selle tööriista info edastas, siis tuli mul endalt jälle küsida: kus ma siiani elanud olen. Uskumatu, kui palju erinevaid põnevaid lahendusi olemas on, millest me midagi ei tea! Seega leiutame igaüks omal käel muudkui jalgratast... Lausa piinlik 😊 Aga jah, intervjuu küsimuste genereerija (inglise keeles Intervjuu Question Generator) on üks selline lahendus, mida ma ise olen korduvalt leiutanud. Näiteks Uus-Meremaal töötades lõime juhtimiskompetentside põhilisi küsimustikke just selle sama loogika alusel ehk kompetentsipõhine pikk nimekiri võimalikest küsimustest, kus esmalt tuli valik teha, millised kompetentsid on värvatava ametikoha puhul oodatud, seejärel valisime välja ametikohale sobivad küsimused ning panime küsimustiku kokku.

Intervjuu küsimuste genereerija kui tööriista kasutamine on imelihtne: valida tuleb kompetensid, "linnutada" ära sobivad küsimused ja küsimustik ongi koos. Asja teeb veelgi lihtsamaks see, et saad küsimustiku kohe ka pdf-i salvestada. Mugavalt on juures lahter ka märkmete tegemiseks ja hinnangute andmiseks (koos selgitusega, mis mingi hinnangu taga on).

Nö negatiivne külg on siinkohal see, et ise oma küsimusi lisada sinna ei saa. Ja no ilmselgelt on kogu materjal inglise keeles.

Igatahes suurepärane lihtne ja tasuta tööriist, mida soovitan proovida. Kasvõi inspiratsiooni ammutamiseks, kompetentside ja küsimuse mõistes 😊

Head katsetamist!

Kas teadsid, et kõigist värbamislugudest ja ka mitmest teisest põnevast värbamishäkist valmib juba sügisel koostöös värbamisagentuuriga Level up (heida nende tegemistele pilk peale siit kaudu) virtuaalne taskuteatmik? Kui soovid ka selle teose valmimisse oma panuse anda, siis saada mulle oma lemmiktööriista kohta info emaili aadressil helo_tamme@yahoo.com. 

Olen suur kohvi fänn, kui minu postitused sind kõnetavad, siis võid mulle tänutäheks virtuaalse kohvi osta ;) https://www.buymeacoffee.com/helotamme 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar