pühapäev, 24. august 2014

Värba passiivseid kandidaate: avalda töökuulutus ranna riietuskabiinil!

Suvi on tööpakkumiste mõistes kehva aeg ning seda nii töö otsijatele kui ka töö pakkujatele. Kuna inimesed suvel üldiselt töökohti vahetama ei kipu, siis ei ole ettevõtetel vaja nende asemele ka uusi töötajaid värvata, seega pole ka töökuulutusi, millele kandideerida. Sama olukord on ka tööandjate vaates: kuna pole kandideerijaid (sest inimesed üldiselt tahavad suvel puhata), siis on ka konkursid tagasihoidlikumad ning keeruline leida häid kandidaate. Eriti hullus olukorras on aga ettevõte, kellel on vaja suvel palgata kümneid, kui mitte sadu kandidaate, kuidas nendeni jõuda?

Siinkohal on väga loova lahendusega välja tulnud värbamisbüroo Biuro (kes on ostimas töötajaid Ericssonile): töökuulutus on lisatud Stroomi ranna riietuskabiinile! Ja tegemist ei ole lihtsalt hõikega „tule meile tööle“ vaid see sisaldab hulka põhjuseid, miks inimesed peaksid olema huvitatud Ericssoniga liitumisest. Kuna riietusruumil on mitu erinevat külge, siis on need kõik ka ära kasutatud: ühele riietusruumi seinale on lisatud kuulutus eesti keeles, teisele vene keeles ning kolmandale hoopis piktogrammide popurriina, mis nagu magnetina kutsub inimesi uudistama ja pakkumisega täpsemalt tutvuma ning mis ongi eesmärgiks!

Tegemist on igas mõttes sobiliku aja ja kanaliga, soe suvi on randa meelitanud hulga puhkajaid, kellel on pea pigem puhkuse mõtteid täis ning kes ei plaani ajalehtedest või internetist parasjagu töökuulutusi otsida. Nüüd on need pasiivsed kandidaadi aga rannas päevitamas ning endalegi täiesti ootamatul kabiinist mööda jalutades kuulutusega tutvumas.

Korraks peatuks ka nendel piktogrammidel (vaata täpsemal siit), mis lisaks sõbraliku kollektiivi ja rahvusvahelisele ettevõttele, pakuvad ka tasuta teed ja kohvi, tastuta tervisekontrolli, lõuna kompenseerimist ning paljut muud ja seda kõike läbimõeldult nendel pisipiltidel.

Seega uudne kanal, põnev ja läbi mõeldud värbamissõnum! Kui nüüd küsida, kas mina oleksin teinud midagi teisiti, siis pean nentima, et üldiselt mitte. Ainuke asi, mille ma oleksin lisanud oleks olnud QR kood, mis juhataks peale mobiilse seadmega skännimist vastava netileheküljeni :)

Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- kasuta ära ka meie hooajalisust ning lisa töökuulutusi kohtadele, kus inimesed tavaliselt tööd ei otsi, näiteks ranna riietuskabiinile või hoopis loomaaeda mõne looma puuri juurde, kelle vaderiks ettevõte on.
- pane mängu kõik oma võlud ja too need oma töökuulutuses välja. Kui oled võitnud auhindu, siis lisa need, kui pakud tasuta lõunat vmt, siis too ka see kindlasti välja.
- töökuulutus võib koosneda ka ainult argumentidest, mis kutsuksid kandidaate ettevõttega liituma, nt „10 põhjust, miks meiega liituda“ ning lisada loetelu pakutavast, alustades ettevõtte atraktiivsusega lõpetades käega katsutavate detailidega nagu näiteks transport, tervisekontroll jmt.

Kui Sulle jääb linnapildis silma mõni põneva töökuulutusega auto või huvitava lahendusega tööpakkumine, siis anna mulle sellest julgelt teada! J
Tänan siinkohal Geiritit, kes mind Stroomi rannas olevatest töökuulutustest teavitas ning pildid saatis!

Hea lugeja, kutsun sind üles teavitama põnevast töökuulutusest! Oled ise koostanud kuulutuse, mille üle oled uhke ja tahaksid teistega jagada või on sul silma jäänud mõni, mis on väga eriline ja põnev, siis anna mulle sellest julgelt teada aadressil helo_tamme@yahoo.com või kirjutades mu Facebooki sõnumitesse. Kõigi enne 30.septembrit laekunud kuulutuste vahel loosin välja ühe õnneliku, kellele kingin suure karbi šokolaadi J



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar