Kui üldjuhul on töökuulutused
suunatud vastava ametikoha täitmiseks, siis on ka selliseid, mis lisaks
konkreetse inimese leidmisele aitavad ettevõttel märgistadad oma kohta turul ning tutvustada oma tööandja brändi potentsiaalsetele töötajatele.
Seekordne postitus on tõestus
sellest, et ka 10 aastat tagasi osati teha loovaid ja lahedaid värbamislahendusi.
Jah, just nimelt värbamislahendusi, sest klassikalises mõistes töökuulutuseks
seda nüüd küll pidada ei saa.
Tegemist on nimelt Consignit AB’ga (Altran) - ühe juhtiva IT teenuste ja konsultatsiooni ettevõttega.
Consignit’i kampaania, mille
raames nad avaldasid valdkonna ajalehes ComputerSweden professionaalselt
kirjutatud lahkumisavalduse, viidi läbi pea 10 aasta eest. Ajaleht saadeti valdkonna professionaalidele postiteel
isikliku saadetisena ning lehekülg, kus lahkumisavalduse vorm avaldati, oli tähelepanu
pööramiseks märgistatud kollase post-it märkmepaberiga. Kui muidu oli
lahkumisavaldusel jäetud tühjaks töötaja ja organisatsiooni nime lahtrid, siis
nende isikute puhul, kelle Consignit oli välja valinud ja kellele ajaleht
postiteel saadeti, oli vastavad lahtrid käsitsi täidetud.
Värbamiskampaania eesmärgiks oli (1)
värvata suure kogemustepagasiga töötajaid ja (2) anda kõigile märku, et
tegemist on valdkonna juhtiva agentuuriga.
Värbamiskampaania raames saadeti
otsepostitused 42 väljavalitud valdkonna spetsialistile, kellest lausa 67%
sellele saadetisele ka reageeris.
Seega, kui soovid valdkonna
professionaale tabada pead läbi mõtlema, kuidas nendeni kõige tõhusamalt
jõuda ja teadma, mis neid kõnetaks, kuna traditsiooniline töökuulutus ei pruugi talentide puhul enam töötada!
Hea lugeja, kui märkad mõnda lahedat
töökuulutust või oled ise mõne põneva kuulutuse koostanud, siis saada see Facebook’i
sõnumitesse või meiliteel aadressil: helo_tamme@yahoo.com.
Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- mis on sinu
värbamiskuulutuse eesmärk: kas soovid seda avaldades lihtsalt leida sobivaid
töötajaid või on sinu eesmärgiks läbi selle kuvada ka oma tööandja brändi? Seega mõtle läbi, milline on see sõnum, millega saad püüda just enda ettevõttesse sobivaid talente.
- tavapärase sihtpakkumise asemel võid sobilikele kandidaatidele läheneda nii nagu Consignit seda tegi kui saatis
valdkonna spetsialistidele isikliku otsepostituse.
- miks mitte koostada tavapärase töökuulutuse asemel hoopis lahkumisavaldus ja panna nii inimesi mõtlema, et aeg on edasi liikuda - oluline on eristumine ja meetodi siinkohal valid sina ise!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar