„Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat
sõna“ – just nii kõlab tuntud kõnekäänd, millele olen ka oma varasemates
postitustes korduvalt viidanud, rõhudes sellele, kui oluline on ikka õige
pildimaterjali kasutamine töökuulutustes.
Teame, et töökuulutuse üheks
edufaktoriks on silma jäämine ja kandidaatide kõnetamine. Seega tuleks lisaks läbimõeldud sõnumile ja atraktiivsele visuaalile valida ka õige kuulutuse avaldamise kanal. Klassikalised kanalid ei pruuti alati töötada, seega miks mitte mõelda oma
töökuulutust avaldades veidi „kastist välja“ ja avaldada see tänaval ja seda
sõna otseses mõttes. Just tänavajoonistusena Malmö linna erinevates strateegilistes asukohtades avaldas ka Consignit oma
värbamissõnumi: „there are better ways“ (ehk „on ka paremaid viise“). Kampaania
eesmärgiks oli tutvustada Consignit’it, kui tavapärasest erinevat tööandjat, näidates,
et nemad ei sõida inimestest teerulliga üle.
Hea lugeja, kui märkad mõnda lahedat
töökuulutust või oled ise mõne põneva kuulutuse koostanud, siis saada see Facebook’i
sõnumitesse või meiliteel aadressil: helo_tamme@yahoo.com.
Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- mine oma
töökuulutusega tänavale ja seda sõna otseses mõttes – nii jääd silma ka
möödakäijatele, kes muidu ehk tööd ei otsigi, nüüd aga märkavad sinu
töökuulutust
- joonista
oma töökuulutus kriidiga otse asfaldile või tahvlile (nagu toitlustusasutused vahetevahel tänaval oma menüüd välja reklaamivad)
- töökuulutus on samasugune reklaam, nagu iga teinegi, seega uuri enne selle tänaval avaldamist kindlasti ka reklaamiseadust, kohaliku omavalitsuse piiranguid ning maksustamise teemasid.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar