Hea töökuulutuse üheks tunnuseks on sobilikes kandidaatides huvi tekitamine. Eeldab see aga oma potentsiaalsete kandidaatide sihtrühma tundmist ja teadmist, millega tähelepanu äratada. Ilmselgelt ei pea tähelepanu äratamiseks alati midagi naljakat või veidrat oma kuulutusse lisama – oluline on lihtsalt see, et sõnum jõuaks kandidaatide sihtrühmani ja läheks neile korda.
Mis siis on need näitajad, millega Töötukassa, vahendades Disneyland’i tööpakkumisi, on suutnud eristuda? Lugu rääkiv kuulutust – poiss skafandris äratas minus tähelepanu ja usun, et tekitab huvi ka teistes. Lisaks sellele, et kuulutus on visuaalselt atraktiivne, muudab selle eriliseks veel 2014. aasta märtsis toimuv värbamisüritus.
Kui antud kuulutuse vormil on välja toodud ainult üldine info, siis täpsemat informatsiooni leiab huviline mitmetest erinevatest kanalitest nagu näiteks Töötukassa lehelt või skänneerides QRkoodi ka Disneyland’i Facebook’i Casting’u lehelt. Kus on lisaks konkreetsete töökohtade ja nõuete nimetamisele välja toodud ka töötajatele pakutav, alates töötasust ja soodustingimustel toitlustamisest, lõpetades reisikulude osalise katmise ja transpordikulude kompenseerimisega. Kusjuures, pange tähele, välja on toodud konkreetsed summad, mitte üldine lubadus.
Soovitused töökuulutuse koostamisel:
- - tunne oma kandidaatide sihtrühma ja koosta JUST NEILE kordamineva visuaaliga töökuulutus, mõtle, kas ja kuidas oleks sul võimalik sellega oma lugu jutustada.
- - kui planeerid korraga rohkem töötajaid värvata võiksid mõelda värbamisürituse (või infotunni) korraldamisele potentsiaalsetele kandidaatidele. Soovituslik on ürituse detailid juba töökuulutustes välja tuua.
- - kui pakud oma töötajatele tasuta (või soodustingimustel) toitlustust, transporti, elukohta – siis too ka sellekohane info kuulutuses välja.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar