pühapäev, 14. detsember 2014

Kasuta välireklaami, sh vaateaknaid, lette jne

Kui tavapärane töökuulutus portaalides ja lehtedes ei tööta, siis tuleb leida muid võimalusi kandidaatideni jõudmiseks. Seetõttu kirjutan täna kolmest põnevast paari aasta tagusest töökuulutusest, kus tööandjad on töötajate otsingule loovalt lähenenud:

Prisma värbamiskampaania: Tule tööle Prismasse - siis saame sellegi kassa lahti teha! Minu arvates väga õnnestunud ja läbimõeldud värbamiskampaania: kauplustes olid erinevaid sihtrühmi kõnetavad roll-up töökuulutused, infovoldikud (Prismas töötamise kohta), kuulutused kassalintidel jne.  Kui üks kuulutus jäigi märkamata, siis teised jäid ikka silma ning tõenäosus olemas kaupluse tuhandete külastajate hulgast huvilisi leida.

NewYorkeri töökuulutus Ülemiste keskuses: karjäär sisesta siin – otsitakse töötajaid erinevatele ametikohtadele, sh  juhataja järelkasvu programmi ja müügitöötajat. Jällegi läbimõeldud asukoht ehk kaupluse sissepääsu kõrval: ka sinu potentsiaalsest kliendist võib saada uus töötaja!

Ameerika Tex-Mex kiirtoidukoha Taco Bell’i välikuulutus ettevõtte reklaamsildil: „Need a job lets taco bout it“. Jällegi suunatud nii klientidele kui ka lihtsalt tänaval möödujatele.


Soovitused töökuulutuste avaldamiseks:
- olles tööjõumahukas ettevõte ja otsides tihti uusi töötajaid võid töökuulutuse lisada ka oma ettevõtte välireklaamile.
- kasuta ära oma ettevõtte võimalusi, kauplustel on siinkohal hea võimalus lisada töökuulutus näiteks kassalindile või ostukärule.
- kui oled jaekliendile suunatud ettevõte, mida kliendid igapäevaselt külastavad, siis lisa atraktiivseid töökuulutusi oma ettevõtte vaateaknale või sissepääsude juurde.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar