pühapäev, 18. mai 2014

Eristu töökuulutusega: lisa sinna anekdoot elust enesest! :)

Iga töökuulutus kannab oma sõnumit, mõni lihtsalt valjema häälega mõni vaiksemaga. Mõnele on sõnumi edastamiseks lisatud foto, mõnele karikatuur. Kontaktikeskuse töökuulutus, millega otsitakse SÄRASILMSET JA NUTIKAT KLIENDITEENINDAJAT, kes suhtub klientidesse austuse ja professionaalsusega, kuid ei unusta huumorit, ei ole küll lisatud suuri ja silmapaistvaid atraktiivseid visuaale, ometigi on ka sel oma põnev lahendus sõnumi edastamiseks.

Kui nimetatud töökuulutus sisaldab traditsioonilisi elemente ehk nõudmised, tööülesanded ja pakutav, on selles vaimukas lahendus kandidaatidele testimiseks: kas töö on sobiv või mitte. Nimelt on välja toodud kolm olukorda, millega kandidaat saab end testida: kui need toovad naeratuse näole, mitte pisara silma, siis on tegemist tööga, mis võiks sobida ja kuhu võiks kandideerida:
(1) Helistab vanem naine infoliinile ja ütleb, et kuuleb halvasti. Teenindaja püüab kõvemini rääkida, kuid see ei aita. Seepeale teatab naine: „Õige jah, ma ei kuule teid ju seepärast, et panin eile oma telefoni hääletu peale!“
(2) Valeühendus (ilmselt oli klient teise firma numbri valinud). Klient: „Mida? Vale number? Miks te sel juhul lasite mul nii kaua oodata enne kui vastu võtsite?“
(3) Klient: „Tankisin bensiinijaamas oma pangakaardiga ära, kuhu või kellele ma nüüd raha peaksin maksma?“

Päris nutikas lahendus. Esiteks paelub selline humoorikalt koostatud töökuulutus lugejat/tööotsijat, teiseks, paneb see töökuulutusest rääkima.


Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
1. lisa töökuulutusse enesehindamise küsimused kandidaatidele, nii saavad tõsised huvilised enne kandideerimist end testida ja otsustada, kas töö on sobiv või mitte.
2. vürtsita töökuulutust kasvõi kübekese huumoriga – lisa mõni ettevõtet iseloomustav pilt või tekst. Nii eristud teistest, paelud kandidaate ning paned endast rääkima.
3. klienditeenindaja, kes puutub kokku erinevate inimestega, töös tuleb ette erinevaid toredaid ja ka mitte nii toredaid olukordi. Sõnastage need ühiselt ning lisage kuulutustesse. Selliste olukordade väljatoomine annab ülevaate nii organisatsioonist (kuidas suhtutakse nalja) kui ka vakantse töökoha olemusest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar