pühapäev, 31. august 2014

Eristu tööpakkumisega: kasuta mobiilset värbamist!

Töökuulutus ei pea olema alati humoorikas, et jõuda soovitud kandidaatideni. Samas aitab vaimukas ja põnev kuulutus lisaks potentsiaalsete kandidaatideni jõudmisele tekitada huvi ka nendes inimestes, kes ei ole küll ehk potentsiaalsed kandidaadid, kuid kes aitaksid värbamissõnumit edastada ja tänu sellele jõuaks pakkumine tulevase töötajani.

Oma seekordse postitusega jätkan mobiilse värbamise teema tutvustamisega ning loodan, et see aitab värbajates teema vastu rohkem huvi tekitada ja teemaga ka ise kaasa tulla!
Tegemist on töökuulutusega, mis oli niivõrd kaasahaarav, et sai sotsiaalmeedias suisa 30000 meeldimist ja jagamist ning päeva lõpuks ka soovitud töötajad.

Istambulis asuv väike tätoveerimissalong Berrge Tattoo Studio vajas endale TÄTOVEERIJAT ning avaldas töökuulutuse, mis koosnest ainult sellisest üleskutsest „new tattoo artist wanted“. Kandideerimiseks tuli huvilistel hoolsalt aga üle joonistada etteantud QR kood, see oma nutiseadmega sisse skännida ning sedasi jõuda leheni, kus saab soovitud ametikohale kandideerida.
Esmapilgul tundub ehk lihtne ja ei midagi erilist kuulutus, kui aga nüüd vaadata, mis selle tulemusel kõik juhtuma hakkas. Koodi täitsid ka need inimesed, kes ei plaaninudki kandideerida, kuid kelles tekkis huvi, kuhu see kood neid viib. Selline põnev ja väljakutset pakkuv tegevus aga pani rahva sellest töökohast rääkima, tõi kaasa hulgaliselt huvi sotsiaalmeedias ning lõpuks leidiski ettevõte endale sobivad töötajad.
Antud töökuulutus täitis mitut eesmärki: (1) soov jõuda potentsiaalse töötajani, (2) saada avalikkuse tähelepanu ja sellega enda ettevõttele reklaami tehe ning (3) teha ära eelselekteering. Väike lisaülesanne aitab aru saada, kas inimene on ka tegelikult töökohast huvitatud või saadab huupi igale poole oma CV’sid, lisaks sai aga mõõta inimese täpset kätt ja silma – ehk kvalifikatsiooninõudeid, mida esitataksegi taolisele ametikohale.


Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- lisa avalikule töökuulutusele (ajalehes, stendil, bussiootepaviljonis, riietuskabiini seinal vmt) alati ka QR kood, mis aitaks potentsiaalsetel huvilistel jõuda kas kandideerimisavalduse või vabade töökohtade loeteluni.
- esita oma töökuulutusega väljakutse, see tekitab inimestes huvi ja tänu sellele saad suuremat tähelepanu ning tõstad võimalusi jõuda ka sobilike kandidaatideni.
- sinu töökuulutus on samasugune reklaam, nagu need, millega reklaamid oma tooteid/teenuseid, vaata kui põnevalt lähenes see ettevõte oma teenuse tutvustusele, ehk annab ka sul midagi sellist välja mõelda?!
  
Hea lugeja, kutsun sind üles teavitama põnevast töökuulutusest! Oled ise koostanud kuulutuse, mille üle oled uhke ja tahaksid teistega jagada või on sul silma jäänud mõni, mis on väga eriline ja põnev, siis anna mulle sellest julgelt teada aadressil helo_tamme@yahoo.com või kirjutades mu Facebooki sõnumitesse. Kõigi enne 30.septembrit laekunud kuulutuste vahel loosin välja ühe õnneliku, kellele kingin suure karbi šokolaadi J



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar