Silmapaistmiseks ei pea töökuulutus ilmtingimata sisaldama visuaalselt
illustreerivat materjali või vaimukat
kirjeldust pakutava töö kohta. Mõnikord piisabki ainult üleskutsest „TULGE
MEILE TÖÖLE“ nagu sellel Raadio Takso autol.
Kui esialgu võib jääb arusaamatuks, mis selles kuulutuses siis nii
geniaalset on, siis võin siinkohal tuua välja rea mõtteid:
1. Kas oleks vaja lisada üleskutse mõnes teises keeles? Ilmselt mitte,
kuna otsitakse taksojuhte ning antud ametikohal on elementaarne eesti keele
oskus nõutud. Seega on tegemist lisaks värbamiskanalile ka väikestviisi
valikumeetodiga.
2. Puhas ja korras takso näitab ära, et tegemist on korralike
töövahenditega ning aitab seeläbi potentsiaalseid kandidaate ligi meelitada.
3. Tegemist on mobiilse töökuulutusega, mis ei asetse ainult ühes
konkreetses kohas, ka ei ole limiiti ilmumiste arvu või tiraaži näol.
Põhimõtteliselt on sellise kuulutusega võimalik jõuda tuhandete linnakodanikeni nii õppeasutuste, kaubanduskeskuste, korterelamute
jne juures ehk igal pool kus takso liigub.
4. Lisaks linnakodanikele on potentsiaalsed kandidaadid ka kõik
kliendid, kes taksot kasutavad.
5. Värbaja liigub töökuulutusega pidevalt kaasa ja saab
potentsiaalsetele kandidaatidele koheselt tutvustada taksojuhi põnevat tööd.
6. Huvitatutele saab taksojuht aga jagada ka firma visiitkaarte
ettevõtte kontaktandmetega: (1) kui inimesel hiljem siiski soovi, saab ta
ettevõttega kontakteerud ja tööle kandideerida või siis hoopis (2) tulevikus sama
taksofirma teenuseid kasutada.
Selleks, et töökuulutust ametiautodel kasutada, et pea muidugi olema
taksofirma: selline võimalus on kõigil ettevõtetel olenemata autopargi või
autode suurusest.
Kui sulle tundub, et kolmesõnaline üleskutsele „tulge meile tööle“ jääb lahjaks, siis võid alati ka suurema töökuulutuse kleebise koostada nagu see ettevõte teinud on. Seega võimalusi palju!
Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- otsid enda ettevõttesse pidevalt uusi töötajaid, siis kaalu
töökuulutuse lisamist ettevõtte autole.
- ühtse brändingu sõnumi edastamiseks instrueeri kindlasti ka
töötajaid, kes vastava autoga ringi sõidavad – on ju võimalik, et mõni huviline
neile ligi astub ja töö kohta infot uurib.
- varusta autot täiendava värbamismaterjaliga, mida huvilistele jagada
saab, nt visiitkaardid, voldikud jne.
Kui Sulle jääb linnapildis silma mõni põneva töökuulutusega auto või
huvitava lahendusega tööpakkumine, siis anna mulle sellest julgelt teada! J
Hea lugeja, kutsun sind üles teavitama põnevast töökuulutusest! Oled
ise koostanud kuulutuse, mille üle oled uhke ja tahaksid teistega jagada või on
sul silma jäänud mõni, mis on väga eriline ja põnev, siis anna mulle sellest
julgelt teada aadressil helo_tamme@yahoo.com või kirjutades mu Facebooki sõnumitesse. Kõigi
enne 30.septembrit laekunud kuulutuste vahel loosin välja ühe õnneliku, kellele
kingin suure karbi šokolaadi J
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar