pühapäev, 3. august 2014

Eristu töökuulutuse pealkirjaga!

Möödunud nädal osutus blogile hästi põnevaks:
1. Sain kirja Annelilt, kes ise on tegelikult tööotsinguil ning saatis vihje ühe töökuulutuse kohta. Lisaks tõi ta aga välja, et blogi jälgijana ja tööotsijana on ta hakanud töökuulutusi hoopis teisiti vaatama. Minule järjekordselt väga põnev tagasiside ning kindlasti mõtlemise koht tööandjatele!
2. Enne Anneli kirja saatis aga põneva töökuulutuse kohta vihje Mariliis, kes saatis mulle Baltika värbamisspetsialistina DIGITAL MARKETING GURU kuulutuse ning oli lahkelt valmis ka taustainfot jagama. Ta tõi välja, et on varemgi minu blogi lugenud ja siit mõtteid saanud ning otsustas seekord midagi teisiti teha eelkõige seetõttu, et tegemist on valdkonnaga, kus on häid tegijaid küll, kuid kes samas ei ole nii altid kandideerima.

Mariliis lisas: „Antud ametikoha puhul sai selgeks, et selline traditsiooniline nõudmiste-ootuste üleslugemine ei ole kutsuv. Kui googeldada "digital marketing", siis tuleb ette väga palju põnevaid variante. Valisin välja mõned huvitavamad ja konsulteerisin meie brändingu inimesega, kes kiitis mõtte heaks. Seejärel edastasin oma mõtted kujundajale, kes tegi 3 erinevat varianti, millest siis antud kuulutus käiku läks.
Kuulutust avaldame CV Online´s ja Best Marketingis. Lisaks FB-is minu enda konto alt, kus oleme kogunud juba 14 jagamist, mis on tunduvalt parem tulemus, kui teiste kuulutuste puhul. Tänaseks on laekunud juba arvestav hulk potentsiaalseid kandidaate, kandideerimistähtaeg on 17. august.“

Nagu näha, lõpp hea, kõik hea! Ametikohale, kuhu muidu on keeruline inimesi leida, on juba kaks nädalat enne konkursi lõppu arvestatav hulk potentsiaalseid kandidaate (ja pange tähele, et on suvi, mis tähendab, et inimesed soovivad puhata ja ei viitsi tööotsingutega väga tegeleda). Baltika töökuulutuse näide on ses suhtes väga hea: siin on kõik tahud olnud läbi mõeldud: pealkiri, töökuulutuse disain ja sellega edastatav sõnum ning muidugi ka kuulutuse avaldamise kanalid.


Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
1. oled otsimas töötajat põnevale ametile, siis pane oma töökuulutusele juba vahva pealkiri, mis jääks potentsiaalsetele kandidaatidele silma ja tekitaks neis huvi, digital marketing guru on üks sellistest headest näidetest, mida saab siinkohal kasutada.
2. oled hädas kujundusega, tahaksid teha midagi erilist, aga puudub inspiratsioon – loe minu blogi ja guugelda, kindlasti leiad põnevaid nippe ja lahendusi, mida oma kuulutuses kasutada.
3. oluline on kuulutuse jagamise kanal. Lisaks tavapärastele tööportaalidele saab kasutada nii oma enda Facebook’i kontol kuulutuse jagamist kui ka erialaportaale. Seega, kui otsid turunduse valdkonna inimest, kuuluta Best Marketing’i lehe, kui otsid aga personaliproffi, suhtle PARE’ga – nii lihtne see ongi :)



Koostasid töökuulutuse, milles kasutasid mõnda minult saadud nippi või soovitust, siis lisa selle kuulutuse link vastava postituse alla, et ka teised sellest inspiratsiooni saaks! 

Hea lugeja, kutsun sind üles teavitama põnevast töökuulutusest! Oled ise koostanud kuulutuse, mille üle oled uhke ja tahaksid teistega jagada või on sul silma jäänud mõni, mis on väga eriline ja põnev, siis anna mulle sellest julgelt teada aadressil helo_tamme@yahoo.com või kirjutades mu Facebook'i sõnumitesse. 
Kõigi enne 30.septembrit laekunud kuulutuste vahel loosin välja ühe õnneliku, kellele kingin suure karbi šokolaadi :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar