Möödunud nädal osutus blogile hästi põnevaks:
1. Sain kirja Annelilt, kes ise on tegelikult tööotsinguil
ning saatis vihje ühe töökuulutuse kohta. Lisaks tõi ta aga välja, et blogi
jälgijana ja tööotsijana on ta hakanud töökuulutusi hoopis teisiti vaatama.
Minule järjekordselt väga põnev tagasiside ning kindlasti mõtlemise koht
tööandjatele!
2. Enne Anneli kirja saatis aga põneva töökuulutuse kohta
vihje Mariliis, kes saatis mulle Baltika värbamisspetsialistina DIGITAL
MARKETING GURU kuulutuse ning oli lahkelt
valmis ka taustainfot jagama. Ta tõi välja, et on varemgi minu blogi lugenud ja
siit mõtteid saanud ning otsustas seekord midagi teisiti teha eelkõige
seetõttu, et tegemist on valdkonnaga, kus on häid tegijaid küll, kuid kes samas ei
ole nii altid kandideerima.
Kuulutust avaldame CV Online´s ja Best Marketingis. Lisaks
FB-is minu enda konto alt, kus oleme kogunud juba 14 jagamist, mis on tunduvalt
parem tulemus, kui teiste kuulutuste puhul. Tänaseks on laekunud juba arvestav
hulk potentsiaalseid kandidaate, kandideerimistähtaeg on 17. august.“
Nagu näha, lõpp hea, kõik hea! Ametikohale, kuhu muidu on
keeruline inimesi leida, on juba kaks nädalat enne konkursi lõppu arvestatav
hulk potentsiaalseid kandidaate (ja pange tähele, et on suvi, mis tähendab, et
inimesed soovivad puhata ja ei viitsi tööotsingutega väga tegeleda). Baltika
töökuulutuse näide on ses suhtes väga hea: siin on kõik tahud olnud läbi
mõeldud: pealkiri, töökuulutuse disain ja sellega edastatav sõnum ning muidugi
ka kuulutuse avaldamise kanalid.
Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
1. oled otsimas töötajat põnevale ametile, siis pane oma
töökuulutusele juba vahva pealkiri, mis jääks potentsiaalsetele kandidaatidele
silma ja tekitaks neis huvi, digital marketing guru on üks sellistest headest
näidetest, mida saab siinkohal kasutada.
2. oled hädas kujundusega, tahaksid teha midagi erilist, aga
puudub inspiratsioon – loe minu blogi ja guugelda, kindlasti leiad põnevaid
nippe ja lahendusi, mida oma kuulutuses kasutada.
3. oluline on kuulutuse jagamise kanal. Lisaks tavapärastele
tööportaalidele saab kasutada nii oma enda Facebook’i kontol kuulutuse jagamist
kui ka erialaportaale. Seega, kui otsid turunduse valdkonna inimest, kuuluta
Best Marketing’i lehe, kui otsid aga personaliproffi, suhtle PARE’ga – nii
lihtne see ongi :)
Koostasid töökuulutuse, milles kasutasid mõnda minult saadud nippi või soovitust, siis lisa selle kuulutuse link vastava postituse alla, et ka teised sellest inspiratsiooni saaks!
Koostasid töökuulutuse, milles kasutasid mõnda minult saadud nippi või soovitust, siis lisa selle kuulutuse link vastava postituse alla, et ka teised sellest inspiratsiooni saaks!
Hea lugeja, kutsun sind üles teavitama põnevast töökuulutusest! Oled ise koostanud kuulutuse, mille üle oled uhke ja tahaksid teistega jagada või on sul silma jäänud mõni, mis on väga eriline ja põnev, siis anna mulle sellest julgelt teada aadressil helo_tamme@yahoo.com või kirjutades mu Facebook'i sõnumitesse.
Kõigi enne 30.septembrit laekunud kuulutuste vahel loosin välja ühe õnneliku, kellele kingin suure karbi šokolaadi :)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar