pühapäev, 30. mai 2021

Värbamislood: Crystal Knows

Crystal Knows on Chrome rakendus, mis aitab hinnata inimese isiksust vastavalt DiSC profiilile. Tundub, et üha rohkem teadlikke värbajaid on seda rakendust positiivse kandidaadikogemuse loomiseks kasutamas. Näiteks tõi Reet Kaurit - TalentHubi asutaja ja värbamispartner - välja, et nemad kasutavad seda aeg ajalt, kuna see aitab teha kiire persooni analüüsi ja annab soovitusi, kuidas inimesele läheneda.  

Et aru saada, kuidas miski rakendus töötab tasub seda ise end peal järgi katsetada ja nii ma tegingi ka Crystaliga. Laadisin rakenduse arvutisse ja kasutasin enda hindamiseks oma LinkedIni profiili põhjal. Minu kogemus:

- Hea ja lihtne kasutada – laadi rakendust, mine LinkedInis soovitud inimese (alusta katsetamist endast!) profiilile ja saadki põhjaliku analüüsi

- Kuni 10 profiili hindamist tasuta. Hiljem ka hind suhteliselt soodne ehk 19 USD kuu.

- Täpsuse osas kogemust nii ja naa. Minu enda DiSC profiil on muidu “I(d)” olnud aga Crystal hindas selle natuke erinevalt :-)

- Väga põhjalik kirjeldus inimese kohta alates sellest, kuidas inimesele läheneda lõpetades praktiliste soovitustega e-kirja koostamiseks. Seega ideaalne tööriist sihtotsingute läbiviimisel aga ka muudel eesmärkidel kontakti loomisel.

Oma kasutajakogemust jagab Mia Reinus, Modularbank-i People Partner: “Crystal on minu jaoks üsna hiljutine avastus, kuid väga naudin seda, sest näen, et aitab mul kandidaadile paremini läheneda. DISC-tüübi järgi LinkedIni profiile hinnates saan juba esmasel kontaktivõtul tuua vastavale inimesele sobivad tugipunktid, olgu selleks siis võimalused arenemiseks, tiimitöö kirjeldus, toote- ja töökeskkonna üldpildi andmine või mõni muu väärtus, millest konkreetne inimene väga peab. Ehk aitab õigesti läheneda ja saavutada suurema tõenäosusega edu.” 

Milline on sinu kogemus Crystaliga, kas pani su DiSC-iga täppi?

Kas teadsid, et kõigist värbamislugudest ja ka mitmest teisest põnevast värbamishäkist valmib juba sügisel koostöös värbamisagentuuriga Level up (heida nende tegemistele pilk peale siit kaudu) virtuaalne taskuteatmik? Kui soovid ka selle teose valmimisse oma panuse anda, siis saada mulle oma lemmiktööriista kohta info emaili aadressil helo_tamme@yahoo.com. 

Olen suur kohvi fänn, kui minu postitused sind kõnetavad, siis võid mulle tänutäheks virtuaalse kohvi osta ;) https://www.buymeacoffee.com/helotamme 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar