pühapäev, 6. juuni 2021

Värbamislood: Toggl Hire

Kui täiesti aus olla, siis polnud ma Toggl Hire lahendusest varem kuulnud. Aga ega pole ka midagi imestada – maailmas on tõesti tuhandeid erinevaid värbamise tööriistu ja kõigiga ei jõuagi kogu aeg sammu pidada. Seepärast ka minu suured tänusõnad Keishy Margusele Elisast, kes mulle Toggl Hire-t tutvustas.

Millega tegemist? Toggl Hire on lihtne tööriist, mis aitab hinnata kandidaatide oskusi spetsiifilses valdkonnas. Hetkeseisuga on saadaval 76 erineva rolli testid näiteks IT, finants, turunduse ja müügi valdkonnas. Värbajal ei olegi muud teha kui valida sobiv valdkond ja testi raskusaste ning süsteem aitab testid kokku panna. Lisaks lihtsusele ja sobivate kandidaatide väljasõelumisele aitab süsteem nii luua positiivset kandidaadikogemust ja lihtsustada ka värbajate tööd.

Kuna ma ise hetkel värbamas ei ole, siis jagangi siinkohal hoopis Keishy (kes on muuseas ka minu värbamise ja valiku aine tudeng TMKst) kogemust Toggl Hire-ga: „See võimaldab luua testi vastavalt ametikoha profiilile – küsimused tulevad otse süsteemist, kuid võimalik on ka mõned avatud küsimused omalt poolt juurde lisada. Värbaja rolliks jääb Togglis lisada ametikohta tutvustav tekst, luua test ning määrata läbimisprotsent. Kandidaat vastab testis olevatele küsimustele ning saab koheselt ka vastuse, kas ta on läbinud ning kandideerimisel edasi liikunud või jäi sel korral kandidatuurist välja. Võimalusi ametikohtade täitmiseks on mitmeid, kuid mina isiklikult olen seda peamiselt kasutanud arendaja (juunior, mid-level) ja müügipositsioonidel täitmisel, ajaliselt kulub kandidaadil 10-20 minutit, oleneb, millise aja on värbaja määranud.“

Nii nagu ka paljud teised värbamislahendused, on ka Toggl Hire-t võimalik esialgu tasuta kasutada. Edaspidi tuleks aga osta tasuline pakett, mis algab 99€-st kuu. Arvestades aga väga spetsiifilist ja keerulist sihtrühma, millele see suunatud on, siis on tegemist väga mõistliku hinnaga.

Kas sina oled juba Toggl Hire-t katsetanud?

Kas teadsid, et kõigist värbamislugudest ja ka mitmest teisest põnevast värbamishäkist valmib juba sügisel koostöös värbamisagentuuriga Level up (heida nende tegemistele pilk peale siit kaudu) virtuaalne taskuteatmik? Kui soovid ka selle teose valmimisse oma panuse anda, siis saada mulle oma lemmiktööriista kohta info emaili aadressil helo_tamme@yahoo.com. 

Olen suur kohvi fänn, kui minu postitused sind kõnetavad, siis võid mulle tänutäheks virtuaalse kohvi osta ;) https://www.buymeacoffee.com/helotamme 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar