pühapäev, 13. juuni 2021

Värbamislood: Grammarly

Grammarly on järjekordselt üks tööriistadest, mida olen samuti juba ise ka paar aastat kasutanud. Kui varem oli see kasutuses ainult Chrome rakendusena, siis märkasin nüüd, et nad on välja tulnud ka MS Office paketiga.


Mis kasu on Grammarly'st värbamises,

- Toetab professionaalse persoonibrändi loomist sotsiaalmeedias aidates hinnata sõnumi stiili ja parandada tekkinud kirjavigu,

- Aitab koostada vigadeta töökuulutust (ja CVd),

- Hindab sõnumi stiili ja aitab seda sobitada sihtrühmale.

Meil kõigil tuleb trükkides vigu Grammarly aitabki neid tuvastada ja parandada. Seega pole vahet oled sa värvatav või värbaja, trükivigadeta profiil ja postitused on mõlemale osapoolele abiks.

Grammarly on tulnud väga kasuks, kuna soovitab väljendeid ja parandab grammatikat, mida muidu peaksin üle kontrollima teistest kanalitest. Samuti annab Grammarly ülevaate, kuidas minu sõnum lugejale tundub (informal, friendly, supporting etc). Vastavalt vajadusest saab teksti siis kohe muuta.“ Mia Reinus, Modularbank People Partner

Grammarly’st veel,

- Lihtne kasutada, lihtsalt tuleb rakendus endale alla laadida http://grammarly.com ja Google Chrome kasutades on abimees kohe käepärast võtta,

- Olemas on ka tasuta versioon aga ka natuke tugevamad Premium ja Business paketid

Kas sina oled Grammarly’t kasutanud, jaga siinkohal julgelt ka oma kogemust!

Kas teadsid, et kõigist värbamislugudest ja ka mitmest teisest põnevast värbamishäkist valmib juba sügisel koostöös värbamisagentuuriga Level up (heida nende tegemistele pilk peale siit kaudu) virtuaalne taskuteatmik? Kui soovid ka selle teose valmimisse oma panuse anda, siis saada mulle oma lemmiktööriista kohta info emaili aadressil helo_tamme@yahoo.com. 

Olen suur kohvi fänn, kui minu postitused sind kõnetavad, siis võid mulle tänutäheks virtuaalse kohvi osta ;) https://www.buymeacoffee.com/helotamme 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar