Ma ei ole end kunagi tugevaks
kirjandi kirjutajaks pidanud, eesti keel oli ka koolis pigem tugev neli, kui
viis, aga näed, siin ma nüüd siis olen ja iganädalaselt midagi ka postitan.
Tunned, et võiksid ka midagi sellist teha? Siin on sinu võimalus: Fresita otsib
BLOGIJAT! Seega kui tunned, et just sinus on peidus blogija, siis kääri aga
käised üles ja saada soovitud andmed.
Eelmine nädal EkspressJob lehelt töökuulutusi uurides jäi mulle
silma töökuulutus, millega Fresita otsib septembriks personaalblogijat, kes peaks hakkama Fresita üritusi ja tegevusi nii pildis kui
ka sõnas kajastama. Peaauhindadeks (ehk siis tööandja poolt pakutav) on:
koostöö Fresitaga (ehk siis tööandjaga), kõlapind Buduraari keskkonnas, iPad
mini, fotoshuut ning 150€ väärtuses Denim Dream’i krediiti kuue kuu vältel.
Mõte hakkas jooksma?
Kuna tegemist ei ole klassikalise
tööotsinguga vaid pigem konkursiga, mille raames valitakse välja sobivaim
inimene ehk superstaar, kellest saab Fresita blogija, siis sellest tulenevalt
on ettevõte teinud ka värbamiskanalite osas mõistliku valiku: tavapäraste
portaalide asemel on töökuulutus bännerina üleval Buduaari lehel, EkspressJob’i
lehel ning ka nende enda kodulehel.
Kui aus olla, siis tundub, et
blogimine on päris popp, eriti just erinevad kokandusblogid, isegi mu oma mees
peab juba mitu aastat oma toidutegemise blogi, mitmetel
ettevõtetel on olemas oma blogid,
isegi poliitikutel on oma blogid.
Miks seda siis tehakse? Inimeste motivatsioonid on kindlasti erinevad,
mina alustasin selle tegemist eelkõige kolmel järgnevalt põhjusel: (1) valdkond
(st värbamine) oli mind juba pikalt paelunud, (2) tundsin, et tahan ja mul ka
on midagi öelda ning (3) lapsehoolduspuhkusel olles tekkis soov end rohkem ka
erialaselt teostada.
Jeff Bullas, kes on tuntud blogija, küsitles erinevaid blogijaid ja
sai tagasisidet 492 neist. Oma blogis „Social Media Marketing“ toob ta välja
viis põhilist põhjust, miks inimesed blogivad:
- Kirg valdkonna vastu
- Soov
teistega teemat jagada
- Äriline
eesmärk
- Eneseväljendus
- Uute ideede esitlemine
Nimetatud loetelust kolmas, ehk
äriline eesmärk, on tegelikult ka see, miks Fresita otsib endale täna blogijat
– see on ju otseselt võimalus endale reklaami teha! Buduaari lehe külastajate kukla taha nurka on aga bännerid külvanud Fresita seemnekese ning kui blogija
leitud ja blogi üleval, siis inimestel huvi see kindlasti ka järgi piiluda.
Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
1. avalda töökuulutus potentsiaalset sihtrühma puudutaval
lehel bännerina. Ka Netimarketi töökuulutusel oli CVKeskuses bänner ja me kõik
ju teame, kui edukaks nende pakkumine osutus.
2. korralda oma „superstaari“ otsing. Kui lood otsinguga
mulje, et tegemist ei ole tavalise konkursiga, vaid pigem millegi sellisega,
kuhu pääsevad ainult väljavalitud, siis on huvilisi kindlasti ka rohkem ning
kõlapind ka laiem.
3. mis on sinu poolt pakutava töö puhul kirsiks tordil?
Klassikalised pakkumised nagu „kindlat tööd ja palka ning toredaid kolleege“
võivad kandidaatidel ühest kõrvast sisse ja teisest välja minna. Kui aga pakud
midagi erilist, siis saab see kohe tähelepanu, olgu pakutavaks siis iPad,
nutitelefon, krediidi pakkumine mõnes kaupluses või hoopis fotosessioon –
valikuid on palju!
Hoiatus! Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar