pühapäev, 15. juuni 2014

Korralda värbamiskonkurss!

Ma ei ole end kunagi tugevaks kirjandi kirjutajaks pidanud, eesti keel oli ka koolis pigem tugev neli, kui viis, aga näed, siin ma nüüd siis olen ja iganädalaselt midagi ka postitan. Tunned, et võiksid ka midagi sellist teha? Siin on sinu võimalus: Fresita otsib BLOGIJAT! Seega kui tunned, et just sinus on peidus blogija, siis kääri aga käised üles ja saada soovitud andmed.

Eelmine nädal EkspressJob lehelt töökuulutusi uurides jäi mulle silma töökuulutus, millega Fresita otsib septembriks personaalblogijat, kes peaks hakkama Fresita üritusi ja tegevusi nii pildis kui ka sõnas kajastama. Peaauhindadeks (ehk siis tööandja poolt pakutav) on: koostöö Fresitaga (ehk siis tööandjaga), kõlapind Buduraari keskkonnas, iPad mini, fotoshuut ning 150€ väärtuses Denim Dream’i krediiti kuue kuu vältel. Mõte hakkas jooksma?

Kuna tegemist ei ole klassikalise tööotsinguga vaid pigem konkursiga, mille raames valitakse välja sobivaim inimene ehk superstaar, kellest saab Fresita blogija, siis sellest tulenevalt on ettevõte teinud ka värbamiskanalite osas mõistliku valiku: tavapäraste portaalide asemel on töökuulutus bännerina üleval Buduaari lehel, EkspressJob’i lehel ning ka nende enda kodulehel.

Kui aus olla, siis tundub, et blogimine on päris popp, eriti just erinevad kokandusblogid, isegi mu oma mees peab juba mitu aastat oma toidutegemise blogi, mitmetel ettevõtetel on olemas oma blogid, isegi poliitikutel on oma blogid.

Miks seda siis tehakse? Inimeste motivatsioonid on kindlasti erinevad, mina alustasin selle tegemist eelkõige kolmel järgnevalt põhjusel: (1) valdkond (st värbamine) oli mind juba pikalt paelunud, (2) tundsin, et tahan ja mul ka on midagi öelda ning (3) lapsehoolduspuhkusel olles tekkis soov end rohkem ka erialaselt teostada.
Jeff Bullas, kes on tuntud blogija, küsitles erinevaid blogijaid ja sai tagasisidet 492 neist. Oma blogis „Social Media Marketing“ toob ta välja viis põhilist põhjust, miks inimesed blogivad:
- Kirg valdkonna vastu
- Soov teistega teemat jagada
- Äriline eesmärk
- Eneseväljendus
- Uute ideede esitlemine

Nimetatud loetelust kolmas, ehk äriline eesmärk, on tegelikult ka see, miks Fresita otsib endale täna blogijat – see on ju otseselt võimalus endale reklaami teha! Buduaari lehe külastajate kukla taha nurka on aga bännerid külvanud Fresita seemnekese ning kui blogija leitud ja blogi üleval, siis inimestel huvi see kindlasti ka järgi piiluda.


Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
1. avalda töökuulutus potentsiaalset sihtrühma puudutaval lehel bännerina. Ka Netimarketi töökuulutusel oli CVKeskuses bänner ja me kõik ju teame, kui edukaks nende pakkumine osutus.
2. korralda oma „superstaari“ otsing. Kui lood otsinguga mulje, et tegemist ei ole tavalise konkursiga, vaid pigem millegi sellisega, kuhu pääsevad ainult väljavalitud, siis on huvilisi kindlasti ka rohkem ning kõlapind ka laiem.
3. mis on sinu poolt pakutava töö puhul kirsiks tordil? Klassikalised pakkumised nagu „kindlat tööd ja palka ning toredaid kolleege“ võivad kandidaatidel ühest kõrvast sisse ja teisest välja minna. Kui aga pakud midagi erilist, siis saab see kohe tähelepanu, olgu pakutavaks siis iPad, nutitelefon, krediidi pakkumine mõnes kaupluses või hoopis fotosessioon – valikuid on palju!


Hoiatus! Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar