Jaanipäeva puhul postitan seekord ühe sellise väikese
vimpkaga töökuulutuse, mille osas võiks öelda, et see on konservatiivsema
tööotsija jaoks ehk isegi veidi šokeeriv. Tekitasin huvi? No siis on põhjust
edasi lugeda.
Kui muidu tuuakse lapsehoolduspuhkusele jääva töötaja
asendaja otsingul välja, et tegemist on „lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja
asendamisega“ või siis „ajutiselt ära oleva töötaja asendamisega“, siis
loovagentuur Newton on otsustanud selle sõnumi pildiga edasta andes läbi
ultraheli pildi teada, et „RÕÕMUSTAVATEL ASJAOLUDEL OTSITAKSE UUT PROJEKTIJUHTI“.
Kuna tegemist on loova inimese otsinguga, mille puhul oodatakse kandidaatidelt sellist raamidest väljapoole mõtlemist, siis ilmselgelt toetab siinkohal kuulutuse visuaal sõnumi edastamist. Kui oled selline nö veidi teistmoodi mõtlemisega inimene, siis järelikult on see kuulutus sulle, kui aga oled inimene, keda see kuulutus ei kõneta ning keda see ehk isegi šokeerib, siis järelikult pole see töö sulle mõeldud.
Soovitused töökuulutuse koostamiseks: oled oma ettevõttesse otsimas nö teistsuguse mõtlemisega töötajat, kes oleks (1) loova mõtlemisega, (2) tuleks pidevalt välja uute ideede ning (3) nutikate lahendustega? Kui vastasid jah kõigile kolmele küsimusele, siis:
- Otsi töötajat läbi uuemate kanalite – traditsioonilised
kanalid nagu ajalehed ja tööportaalid ei pruugi olla kohad, kus sa sellist
inimest leiad. Tasuks siinkohal kaaluda uuemaid kanaleid nagu Facebook või
erialaportaalid.
- Vormistades kuulutust ürita kasutada rohkem
pildimaterjali ja vähem teksti. Kui otsitava ametikoha sihtrühmaks on pigem
nooremapoolne kandidaat, siis arvesta sellega, et pikka töökuulutust ei pruugi
nt Y-generatsiooni esindajad üldse läbi lugedagi.
- Pilt peab sihtrühma kõnetama, kuidas seda teha,
on sinu enda valik. Võid kasutada nö šokeerivat visuaali nagu Newton seda tegi
või lisada šokeeriv sõnum, nagu Mediacom mõned aastad tagasi oma töökuulutuses
välja tõi, et otsib „munadega projektijuhti“
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar