pühapäev, 14. september 2014

Kasuta oma värbamisturunduses eristuvaid ja praktilisi värbamismeeneid!

18 ja 19 september on Rahvusraamatukogus toimumas järjekordne Töötukassa Töömess, kuhu on oodata tuhandeid inimesed, kes on siis kas endale või tuttavale töö otsimas või lihtsalt huvi pärast piilumas, mida kuskil pakutakse. Tööandjatele on see aga koht enda reklaamimiseks ja võimalike kandidaatide leidmiseks. 
Kui nö vanad kalad, kes on juba korduvalt värbamisüritustel käinud, on enda jaoks erinevad materjalid välja töötanud, mida huvilistele tutvustada ja jagada, siis uutel osalevatel tööandjatel on palju küsimusi, alustades tööpakkumiste presenteerimisega lõpetades värbamisnänniga, millega huvilisi enda boksi meelidata.

Tegelikult on ju üldteada see, et enamus jagatavatest infovoldikutest, lendlehtedes, visiitkaartidest jne rändavad messilt lahkudes varsti prügikasti, seega tuleks mõelda, mida huvilistele pakkuda, et see mõneks ajaks siiski tarbimisele jääks ning enda olemasolu ka kuu või paari pärast õigustaks.

Seekord toongi välja kolm praktiliselt kasutatavat töökuulutust, mis aitavad ettevõttel värbamissõnumit edastada:
1) ISS Eesti töökuulutus taskukalendril. Kui lihtsalt paberilehtedel töökuulutusi jagada, siis ei ole nendega midagi teha, vaatad, loed ja viskad ära. Kui aga töökuulutus on taskukalendril, siis kasutab inimene seda terve kalendriaasta, kandes seda endaga rahakoti vahel kaasas kalendrit vaadates märkab aga tahes-tahtmata pöördel olevat töökuulutust.
Pean siinkohal vajalikuks mainida, et sellise töökuulutuse vormi peale tulin täitsa ise päris mitmed aastad tagasi kui töötasin tootmisettevõttes Balti Spoon. Seal jagasime me kalendreid kõigile oma töötajatele ja need olid meil väga populaarsed ning kui aasta lõppema hakkas, tuldi juba küsima, kas uusi kalendreid ka saab.
2) Ettevõtte logodega pastapliiats on tavaline värbamismeene, mis pea kõigil messidel tööandjatel kaasas ja mida tööotsijad hirmsasti ka armastavad. Kui aga teha nii nagu ISS seda teinud on ehk lisanud „Tule meile tööle!“, siis saab sellest töökuulutus pastapliiatsil, mis on kasutajal terve kasutamise aja silme ees ning tööpakkumist meelde tuletamas.
3) Rimi on aga samuti väga leidliku lahendusega välja tulnud: töökuulutus järjehoidjal, mis kannab sõnumit „Rimi aitab järje peale“. Järjehoidja pöördel on aga piisavalt ruumi täiendava värbamissõnumi edastamiseks. Jällegi väga leidlik lahendus, kuna järjehoidjat saab kasutada nii raamatu, ajakirja kui ka märkmiku pooleli oleva koha äramärgistamiseks.

Oled samuti märganud mõnda põnevat praktiliselt kasutatavat töökuulutust, siis anna sellest mulle julgelt teada!

Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- Kui oled osalemas töömessil või su ettevõttes on keskmisest rohkem töötajaid, siis kaalu taskukalendriga töökuulutuste tegemist. Sellist töökuulutust on mõistlik toota kas üldisena (üleskutsega „Tule meile tööle“) või siis ametikoha kohta, kuhu ettevõte tihti töötajaid otsib (antud juhul siis puhastusteenindaja, aga miks mitte teller, klienditeenindaja jne).
- Kui oled oma ettevõttele tellimas järjekordseid reklaampliiatseid ettevõtte logoga, siis kaalu järgmine kord neile ka värbamissõnumi lisamist; ja mis sest, et jagad neid ka koostööpartneritele, ka nemad võiksid ju olla sinu potentsiaalsed värbajad.
- Tooda oma ettevõttele põnevad töökuulutusega järjehoidjad – neid saad jagada olenemata aastaajast ja asukohast. Järjehoidja saab teha ka väga atraktiivse ning lisaks värbamismeenena jagada ka pisikese kingitusena oma töötajatele ja koostööpartneritele.



Hea lugeja, kutsun sind üles teavitama põnevast töökuulutusest! Oled ise koostanud kuulutuse, mille üle oled uhke ja tahaksid teistega jagada või on sul silma jäänud mõni, mis on väga eriline ja põnev, siis anna mulle sellest julgelt teada aadressil helo_tamme@yahoo.comvõi kirjutades mu Facebooki sõnumitesse. Kõigi enne 30.septembrit laekunud kuulutuste vahel loosin välja ühe õnneliku, kellele kingin suure karbi šokolaadi :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar