Täitsa juhuslikult sattusin
möödunud nädalal Barclays panga korporatiivse värbamisvideole ning endagi
üllatuseks lasin seda vaadates kuuldavale mitu naerupahvakat nii, et kodus
olevad pereliikmed hüppasid ligi uurimaks, mida põnevat ma internetist vaatan.
Lisan video allpool aga igaks juhuks ka lingi YouTube, kui faili avamisega probleeme peaks tekkima: https://www.youtube.com/watch?v=iSSMZgo1640
Kuigi Barclays panga näol on tegemist ühe ülemaailmse finantsteenuse pakkujaga, ei tähenda see seda,
et nende värbamiskampaaniad peaksid olema surmtõsised ja formaalsed. Ehk just
stampide murdmiseks saigi nende 2010.aastal YouTube üles laetud video
vürtsitatud paraja peotäie huumoriga, näitamaks, et finantsmaailm ka nalja
mõistab teha.
Värbamisstrateegiaid üles
ehitades peame aga vaatama ka kaugemasse tulevikku ning mõtlema sellele, kuidas
paistame nendele noortele kes ehk 5 või 10 aasta pärast tööturule sisenemas on.
Kas oleme endast teinud kõik, et nad meid tunneks ja teaks ning teeks ehk ka
oma karjäärivalikud just meie tegevustest lähtuvalt? Kas sina tead, kus täna
noored on? Pakud sotsiaalmeedia, võimalik tõesti, kuid saladuskatte all võin
öelda ühe koha, kus suur osa noori vanuses 10-15 oma aega veedavad: selle koha
nimi on YouTube. Kui me tahame seda YouTube’s aega veetvat noort mõjutada, siis
peame ka ise seal kohal olema ning üks võimalus selleks on oma värbamisvideo
postitamine.
Lisaks YouTube’le on
värbamisvideo avaldamiseks ka muid kohti, alustades meie enda kodulehest, Facebooki
lehest, lõpetades selle näitamisega värbamisüritustel ning lisamisega
personaliotsingu portaalides olevatele töökuulutustele. Seega võimalusi selle
ärakasutamiseks on mitmeid!
Hea lugeja, kui märkad mõnda
vahvat töökuulutust või oled ise mõne põneva kuulutuse koostanud, siis saada
see Facebook’i sõnumitesse või meiliteel aadressil: helo_tamme@yahoo.com.
Soovitused töökuulutuse koostamisel:
- tahad
mõjutada noorte karjäärivalikuid enda kasuks siis tea, kus noor on ning veendu,
et oled ka ise seal olemas!
- mõnikord
on värbamisvideo hea võimalus ka stampide murdmiseks. Kui näiteks finantssektori
ettevõte, mis muidu mõjub range ja bürokraatlikku valdkonnana, kasutab oma
värbamises huumorit, siis üllatab see potentsiaalseid kandidaate ning paneb
palju suurema tõenäosusega endast kõnelema!
- kui
värbamisvideo valmis, siis kasuta seda kogu raha eest ja lisa see YouTube, lingi
oma kodulehele, oma Facebook’i lehele ning erinevatele kuulutustele, mida
avaldad.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar