pühapäev, 12. aprill 2015

Videotöökuulutus

Täitsa juhuslikult sattusin möödunud nädalal Barclays panga korporatiivse värbamisvideole ning endagi üllatuseks lasin seda vaadates kuuldavale mitu naerupahvakat nii, et kodus olevad pereliikmed hüppasid ligi uurimaks, mida põnevat ma internetist vaatan.
Lisan video allpool aga igaks juhuks ka lingi YouTube, kui faili avamisega probleeme peaks tekkima: https://www.youtube.com/watch?v=iSSMZgo1640 


Kuigi Barclays panga näol on tegemist ühe ülemaailmse finantsteenuse pakkujaga, ei tähenda see seda, et nende värbamiskampaaniad peaksid olema surmtõsised ja formaalsed. Ehk just stampide murdmiseks saigi nende 2010.aastal YouTube üles laetud video vürtsitatud paraja peotäie huumoriga, näitamaks, et finantsmaailm ka nalja mõistab teha.

Värbamisstrateegiaid üles ehitades peame aga vaatama ka kaugemasse tulevikku ning mõtlema sellele, kuidas paistame nendele noortele kes ehk 5 või 10 aasta pärast tööturule sisenemas on. Kas oleme endast teinud kõik, et nad meid tunneks ja teaks ning teeks ehk ka oma karjäärivalikud just meie tegevustest lähtuvalt? Kas sina tead, kus täna noored on? Pakud sotsiaalmeedia, võimalik tõesti, kuid saladuskatte all võin öelda ühe koha, kus suur osa noori vanuses 10-15 oma aega veedavad: selle koha nimi on YouTube. Kui me tahame seda YouTube’s aega veetvat noort mõjutada, siis peame ka ise seal kohal olema ning üks võimalus selleks on oma värbamisvideo postitamine.
Lisaks YouTube’le on värbamisvideo avaldamiseks ka muid kohti, alustades meie enda kodulehest, Facebooki lehest, lõpetades selle näitamisega värbamisüritustel ning lisamisega personaliotsingu portaalides olevatele töökuulutustele. Seega võimalusi selle ärakasutamiseks on mitmeid!

Hea lugeja, kui märkad mõnda vahvat töökuulutust või oled ise mõne põneva kuulutuse koostanud, siis saada see Facebook’i sõnumitesse või meiliteel aadressil: helo_tamme@yahoo.com.

Soovitused töökuulutuse koostamisel:
- tahad mõjutada noorte karjäärivalikuid enda kasuks siis tea, kus noor on ning veendu, et oled ka ise seal olemas!
- mõnikord on värbamisvideo hea võimalus ka stampide murdmiseks. Kui näiteks finantssektori ettevõte, mis muidu mõjub range ja bürokraatlikku valdkonnana, kasutab oma värbamises huumorit, siis üllatab see potentsiaalseid kandidaate ning paneb palju suurema tõenäosusega endast kõnelema!
- kui värbamisvideo valmis, siis kasuta seda kogu raha eest ja lisa see YouTube, lingi oma kodulehele, oma Facebook’i lehele ning erinevatele kuulutustele, mida avaldad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar