pühapäev, 29. august 2021

Värbamislugu: Sourcing Games

Suvi hakkab läbi saama ja seega ka lõppeb ka värbamislugude rubriik. Kõiki lugusid ja ka muid värbamishäkke saab lugeda peatselt ilmuvast virtuaalsest taskuteatmikust. Nüüd aga on õige aeg end proovile panna ja katsetada, kui palju igaüks suve jooksul õppinud on. Seepärast, head sõbrad, jagangi sellist põnevat keskkonda seekord nagu Sourcing Games.

Sourcing Games näol on tegemist mängutatud aaretejahi-taolise mänguga, kus tuleb leida täpne vastus etteantud küsimusele. Vastates õigesti esimesele küsimusele saad edasi liikuda järgmise juurde. Mängu saad lugeda edukalt lõpetatuks kui oled õigesti vastanud viimasele küsimusele.

Lisaks oma oskuste hindamisele saad antud keskkonda kasutada ka sourcing oskuste tesimiskeskkonnana. Kuidas see töötab aga saad lugeda siin: https://www.sourcingtest.online/

Mina tegin ära mängu number 36 ja pean ütlema, et suureks abiks olid need tööriistad, mida kajastandu olen. Vihjena lisan, et tegelikult aitaks ka üks tööriist, millest siin kirjutada ei jõudnud kuid mis jõuab taskuteatmikusse :)


Kas teadsid, et kõigist värbamislugudest ja ka mitmest teisest põnevast värbamishäkist valmib juba sügisel koostöös värbamisagentuuriga Level up (heida nende tegemistele pilk peale siit kaudu) virtuaalne taskuteatmik? Kui soovid ka selle teose valmimisse oma panuse anda, siis saada mulle oma lemmiktööriista kohta info emaili aadressil helo_tamme@yahoo.com. 

Olen suur kohvi fänn, kui minu postitused sind kõnetavad, siis võid mulle tänutäheks virtuaalse kohvi osta ;) https://www.buymeacoffee.com/helotamme 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar