Pühapäev, 10. november 2013

Räägi oma ettevõtte lugu videotöökuulutusega!

Audiovisuaalne töökuulutus on üks võimsamaid relvi inimeste kõnetamiseks. Tööandja saab sellesse põimida nii elu kui emotsiooni ning seeläbi jutustada lugu tööotsijale. Ettevõttele tekib sellest tulenevalt oma „nägu“ ja see omakorda aitab inimesel tööandjat nö inimlikumas valguses näha.

Kui muidu seostatakse audiovisuaalseid reklaame telereklaamidega, mis on ühed kallimad reklaamid üldse, siis õnneks tänapäeval on sellel olemas odavama alternatiiv ehk videotöökuulutus veebis.

Eelmisel korral Rkioski töökuulutuse juures puudutasin juba põgusalt antud teemat, kui aga see nädal nägin Rahmqvisti müügijuhtide otsingu töökuulutust, siis sain aru, et nad on otse naelapea pihta sellega tabanud: http://www.youtube.com/watch?v=poi78NocMCQ

Antud töökuulutuse muudab eriti isiklikuks see, et ettevõtte tegevjuht ise isiklikult astub antud töökuulutuses üles. Töökuulutusse on väga oskuslikult lisatud video, mida ei pea kuskilt kuulutuse kõrvalt otsima hakkama, piisab, kui klikata „play“ kolmnurksel nupul. Videolõigus esinev meesterahvas esineb väga enesekindlalt, demonstreerib oskuslikult plaastrit, jutustades oma ettevõtte lugu. Olulisem info, on täiendavalt kuulutuses ära trükitud: „Meil on ägeda disainiga innovatiivsed tooted. Töögraafiku saad koostada ise. Parimad teenivad meil peaministri palga“ -  usun, et selline pöördumine kõnetab kõige enam just noori ja nooruslikke kandidaate.

Veidi õrna kohana tooksin aga välja plaastri demonstreerimise antud videolõigus: kui aus olla, jäi see väga elavalt meelde ning mingi hetk arvasin isegi, et tegemist on meditsiinilisi tarvikuid müüva ettevõttega. Eks selline kuvand tekkis just seetõttu, et (kui aus olla) ei ole mina sellisest ettevõttest just palju eelnevalt kuulnud ja ainus toode, mida visuaalselt presenteeriti jäi ka peale reklaami vaatamist veel elavana meelde.


Soovitused töökuulutuse koostamisel:
-          Tooda oma ettevõtte lugu rääkiv videotöökuulutus, mis lisaks sobiliku töötaja otsimisele aitaks ettevõtet reklaamida ja anda oma näo ja hinge.
-          Kasuta videotöökuulutuse koostamisel võimalusel oma töötajaid – nii muudad selle veelgi isiklikumaks.
-          Videotöökuulutuses välja toodud info too märksõnadega välja ka tekstkuulutuses – nii aitab see sisu paremini meelde jätta ning olulisema sõnumi eristada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar