pühapäev, 13. juuli 2014

Pane oma töökuulutusele lööv pealkiri!

Kõigil on võimalus oma atraktiivse töökuulutusega silma paista ja eristuda, näitab CVKeskuse uuring, kus 342 vastajat valis kõige silmapaistvamaks töökuulutuseks Get Fresh Estonia OÜ töökuulutuse "SEE TÖÖ ON PUHAS MAASIKAS"millega ettevõte otsis marja müüjaid. Kuigi enamus meist on teadlikud ja näinud neid marja müüjaid suuremates kaubanduskeskustes, on siiski mõnevõrra üllatav näha, et selline nö väike ja nime järgi ehk ka veidi tundmatu tegija, on edestanud suuri ja mainekaid tööandjaid nagu Eesti Energia ja Swedbank.

CVKeskus analüüsis 342 vastaja hinnanguid ning tõi välja, mis on need tegurid, mis saavad töökuulutuse atraktiivsuse hindamisel määravaks:
1. Kuulutuse pealkiri, mis paneb töökuulutust avama – selle asemel, et panna töökuulutuse pealkirjaks „otsime klienditeenindajaid“, on antud juhul kasutatud veidi põnevat sõnastust „see töö on puhas maasikas“. Peab eristuma ja sellise sõnastusega ettevõte eristubki, sest kuidas muidu suudaks ettevõte 902 klienditeeninduse valdkonna kuulutuse hulgast CVKeskuse silma paista!
2. Kuulutuse kujundus ning selle selge ja arusaadav ülesehitus – antud juhul vähe teksti, rohkem pilti, noortepärane sõnakasutus – ühesõnaga sihtrühmapõhine lähenemine, mis nagu näha, on sihtrühmale ka korda läinud.
3. Töötasu vahemiku väljatoomine - „töötasu kuni 5€/h“. Sama kinnistas ka Netimarketi SUPEROSTJA töökuulutus, kus oli töötasu vahemik välja toodud ning mis kujunes 2013. aasta CVKeskuse populaarseimaks kuulutuseks.

Seega selleks, et muuta töökuulutus atraktiivseks, ei pea tööandja omama tuntud brändi ning olema suur tööandja, piisab sellest, kui tulla välja loova lahendusega ning tähelepanu on saadud – antud juhul nii tööotsijate hulgas kui ka laiemas meedias. Palju õnne!


Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- Pane oma töökuulutusele atraktiivne pealkiri. Kui kirjutad, et otsid sekretäri või klienditeenindajat, ei pruugi su tööpakkumine sadade teiste hulgast välja paista. Ettevõtted on kasutanud erinevaid põnevaid lahendusi, seega spikerda julgelt, olles siinjuures teistes loovamgi.
- Lisa töökuulutusse töötasu või veelgi parem, lisa töötasu juba töökuulutuse pealkirja, kui see on selline, mis teistest taolistest pakkumistest eristab. CVKeskuses on täna ca 7300 tööpakkumist, millest ainult 5% on töötasu välja toodud, seega lisa töötasu ja eristud massist!
- Panusta töökuulutuse visuaali! Kuigi ka töö sisu jmt on oluline, näitab CVKeskuse uuring, et kuulutuse kujundus on tähelepanu saamiseks esmatähtis. Kui sul puudub mõni udupeen kujundusprogramm ja spetsialisti oskused, siis kasuta Paint’i. Kandidaatide tagasiside näitab, et kujundatud kuulutused on atraktiivsed ja jäävad silma.


Hea lugeja, kutsun sind üles teavitama põnevast töökuulutusest! Oled ise koostanud kuulutuse, mille üle oled uhke ja tahaksid teistega jagada või on sul silma jäänud mõni, mis on väga eriline ja põnev, siis anna mulle sellest julgelt teada aadressil helo_tamme@yahoo.com või kirjutades mu Facebooki sõnumitesse. Kõigi enne 30.septembrit laekunud kuulutuste vahel loosin välja ühe õnneliku, kellele kingin suure karbi šokolaadi J



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar