pühapäev, 17. mai 2015

Töökuulutus asfaldil

„Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna“ – just nii kõlab tuntud kõnekäänd, millele olen ka oma varasemates postitustes korduvalt viidanud, rõhudes sellele, kui oluline on ikka õige pildimaterjali kasutamine töökuulutustes.

Teame, et töökuulutuse üheks edufaktoriks on silma jäämine ja kandidaatide kõnetamine. Seega tuleks lisaks läbimõeldud sõnumile ja atraktiivsele visuaalile valida ka õige kuulutuse avaldamise kanal. Klassikalised kanalid ei pruuti alati töötada, seega miks mitte mõelda oma töökuulutust avaldades veidi „kastist välja“ ja avaldada see tänaval ja seda sõna otseses mõttes. Just tänavajoonistusena Malmö linna erinevates strateegilistes asukohtades avaldas ka Consignit oma värbamissõnumi: „there are better ways“ (ehk „on ka paremaid viise“). Kampaania eesmärgiks oli tutvustada Consignit’it, kui tavapärasest erinevat tööandjat, näidates, et nemad ei sõida inimestest teerulliga üle.

Hea lugeja, kui märkad mõnda lahedat töökuulutust või oled ise mõne põneva kuulutuse koostanud, siis saada see Facebook’i sõnumitesse või meiliteel aadressil: helo_tamme@yahoo.com.

Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- mine oma töökuulutusega tänavale ja seda sõna otseses mõttes – nii jääd silma ka möödakäijatele, kes muidu ehk tööd ei otsigi, nüüd aga märkavad sinu töökuulutust
- joonista oma töökuulutus kriidiga otse asfaldile või tahvlile (nagu toitlustusasutused vahetevahel tänaval oma menüüd välja reklaamivad)
- töökuulutus on samasugune reklaam, nagu iga teinegi, seega uuri enne selle tänaval avaldamist kindlasti ka reklaamiseadust, kohaliku omavalitsuse piiranguid ning maksustamise teemasid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar