Oled tabanud end aeg-ajalt
mõtisklemas teemal, miks mõned tööandjad on noorte hulgas populaarsemad kui
sina?
Oled oma arust teinud kõik -
pannud kuulutusi ülikoolide stendidele ja portaalidesse, kuid tulemuseta - kandidaate lihtsalt ei tule.
Oled sa midagi ette võtnud, et
enda ettevõtet kui tööandjat ka väljapoole promoda ja töökohana atraktiivne paista? Igatahes Bigbank
on astunud juba 3 sammu selleks, et jõuda noorte, LinkedIn’is olevate
spetsialistideni, kutsudes neid ühisele lõunasöögile.
Maikuu postitus, mis
kutsus huvilisi sööma, juttu ajama ja Bigbanki meeskonnaga kohtuma, avaldati
LinkedIn’i keskkonnas tegelikult juba kolmandat korda.
Kuulutuse taga oli Bigbank grupi
personalijuht, turundusosakond, arendajad ja värbamisteenust pakkuv partner
Tripod. Partnerettevõtte värbamiskonsultant Kadi Niggulis tutvustas ürituse
tagamaid. „See on osa pikemaajalisest Bigbanki kui tööandja
brändingu strateegiast, mis hiljem võib tuua väärtustega sobivaid kandidaate kui
mitte osalejate endi näol, siis nende tutvusringkonnast. Pangas on toimunud
viimasel kahel aastal palju muudatusi ja soovisime neid IT valdkonnas
tegutsejatele teadvustada. Eesmärk oli lähemalt tutvustada, kuidas üks pank
agiilselt arendab ja seda nii 100%-liselt, et isegi äripool saab aru, millest
juttu on. Tegu on IT mõistes väga ägeda organisatsiooniga ning seda kahjuks
lihtsalt ei teata, nad pakuvad parajaid pähkleid tööülesanneteks ja ääretult
palju vabadust töö tegemiseks ning ise enda ideede pakkumiseks.“
Kas sa ikka veel imestad, miks
noored spetsialistid sinuni ei jõua või oled saanud juba väikese vihje selle
kohta, mis neid ligi meelitaks?
Organisatsioonid on kasutanud
erinevaid proaktiivseid lähenemisi, kes küpsetab vahvleid (tutvu Proeksperdi
värbamisstrateegiaga siin),
kes kutsub lõunale (nagu Bigbank) ja kes ekskurssioonile poodi (tutvu Solarise Toidupoe värbamislahendusega siin),
oluline on tunda sihtrühma ja teada, mis neid kõnetab.
Kui sinu soov on jõuda
noorteni, siis pead arvestama, et tegemist on internetiajastul „lastega“,
kellest enamusel on konto sotsiaalmeedias (LinkedIn, Facebook, Twitter jne) ja
taskus nutitelefon (või tahvelarvuti) – kas sinu värbamisstrateegia on selleks valmis?
Hea lugeja, kui märkad mõnda lahedat
töökuulutust või oled ise mõne põneva kuulutuse koostanud, siis saada see mulle
Facebook’i sõnumitesse või meiliteel aadressil: helo_tamme@yahoo.com.
Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- lisaks
passiivsele värbamistegevusele planeeri seekord proaktiivset lähenemist ja
organiseeri mõni põnev üritus.
- üritust
planeerides uuri, kus liigub kõige enam sinu poolt soovitud sihtrüma kuuluvaid
võimalikke kandidaate: on nad sotsiaalmeedias, nutitelefonis või kuskil mujal.
- organiseeri
mõni põnev värbamisüritus (nt avatud kinokülastus ühise snäki, mitteformaalse
vestluse ja filmivaatamisega), mida senini konkurendid teinud ei ole ja mis
aitaks sind noortele professionaalidele tutvustada.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar