Google Alert on üks järjekordselt hea abimees, mida saab kasutada nii värbamises kui ka muus kontekstis. Näiteks saab seda kasutades peale panna teavitus soovitud märksõnadele, olgu nendeks töökuulutused, inimese nimed, ettevõtte nimed või muud märksõnad. Google Alertsi kasutamiseks on lihtsalt vaja teada, mida on soovi otsida/jälgida ja see info siis otsinguna märkida. Näiteks aitab see meil hoida silma peal huvipakkuva organisatsiooni tegemistel aga miks mitte ka meie enda ettevõttel aidates jälgida ja nii kaardistada, mida meie kohta postitatakse.
Sabina
Rand-Haddad, PPA Talent Acquisition Partner, jagab oma soovitusi, milliseid valikuid teha
Google Alertsi kasutades "kuva valikud":
- Kui sageli
soovid infot saada
- Millistest
allikatest soovid infot koguda
- Mis peaks olema
info algkeel
- Mis piirkonnast
tahad infot kogud
- Kas soovid
saada kõiki tulemusi või vaid parimaid
- Täpsustada kuhu
ehk millisele meilile tulemused laekuvad
Kui aus olla siis ma ise ei mäleta kuidas ma kunagi Google Alertsini jõudsin, aga ka mul endal on see juba mõnda aega kasutuses ja jälgin nii just nii enda kui ka paari organisatsooni kajastuste infot nii. Aitäh Sabinale vihje jagamise eest ja võimaluste tutvustamise eest, peangi vist seadistused üle vaatama kuna mõnikord tundub, et need tulevad mulle teatud viitega. Omalt poolt võin kasutajakogemuse mõistes välja tuua:
- Soodne
hinnaklass ehk tasuta kasutamise võimalus
- Lihtne
kasutada, lihtsalt tuleb teada, mida või keda otsida on soov
- Hea võimalus
kasutada kaardistamiseks (nt bränding mõistes) aga ka sihtotsingu tegemisel
Jaga, kas oled ka
ise Google Alertsi kasutanud ja milline on sinu kogemus sellega olnud!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar