pühapäev, 27. juuni 2021

Värbamislood: Google Alert

Google Alert on üks järjekordselt hea abimees, mida saab kasutada nii värbamises kui ka muus kontekstis. Näiteks saab seda kasutades peale panna teavitus soovitud märksõnadele, olgu nendeks töökuulutused, inimese nimed, ettevõtte nimed või muud märksõnad. Google Alertsi kasutamiseks on lihtsalt vaja teada, mida on soovi otsida/jälgida ja see info siis otsinguna märkida. Näiteks aitab see meil hoida silma peal huvipakkuva organisatsiooni tegemistel aga miks mitte ka meie enda ettevõttel aidates jälgida ja nii kaardistada, mida meie kohta postitatakse.

Sabina Rand-Haddad, PPA Talent Acquisition Partner, jagab oma soovitusi, milliseid valikuid teha Google Alertsi kasutades "kuva valikud":

- Kui sageli soovid infot saada

- Millistest allikatest soovid infot koguda

- Mis peaks olema info algkeel

- Mis piirkonnast tahad infot kogud

- Kas soovid saada kõiki tulemusi või vaid parimaid

- Täpsustada kuhu ehk millisele meilile tulemused laekuvad

Kui aus olla siis ma ise ei mäleta kuidas ma kunagi Google Alertsini jõudsin, aga ka mul endal on see juba mõnda aega kasutuses ja jälgin nii just nii enda kui ka paari organisatsooni kajastuste infot nii. Aitäh Sabinale vihje jagamise eest ja võimaluste tutvustamise eest, peangi vist seadistused üle vaatama kuna mõnikord tundub, et need tulevad mulle teatud viitega. Omalt poolt võin kasutajakogemuse mõistes välja tuua:

- Soodne hinnaklass ehk tasuta kasutamise võimalus

- Lihtne kasutada, lihtsalt tuleb teada, mida või keda otsida on soov

- Hea võimalus kasutada kaardistamiseks (nt bränding mõistes) aga ka sihtotsingu tegemisel

Jaga, kas oled ka ise Google Alertsi kasutanud ja milline on sinu kogemus sellega olnud!

Olen suur kohvi fänn, kui minu postitused sind kõnetavad, siis võid mulle tänutäheks virtuaalse kohvi osta ;) https://www.buymeacoffee.com/helotamme 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar