pühapäev, 18. juuli 2021

Värbamislood: Glossary Tech

Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis pole mina kunagi ühtegi nö IT inimest värbama pidanud. Jah, mingi aeg ühe lähedase otsinguga tegeletud sai, aga nö klassikalist IT valdkonna spetsialisti/eksperti värvata pole tulnud. Seepärast vaatan alati imetlusega neid nö värbajaid (õigem on vist nimetada sourceriteks või isegi detektiivideks), kes kust iganes vajalikud spetsialistid välja otsivad ja neist aru saavad.

Usun, et enamus tehnoloogia valdkonna värbajatest on kunagi olnud samas olukorras – mida ikkagi üks või teine termin tähendab, kes on see Jaava arendaja või mis iganes tegelane, keda meil täna kohe vaja on. Siinkohal tuleb appi tööriist, mida jälle TalentHubi tiim soovitas: Glossary Tech.

Olen nüüd nädala jagu selle Chrome rakendusega mänginud nii, et liblikad kõhus – no kus ma enne elanud olen, et sellist tööriista märganud pole 😊 Igatahes, olen enamuse oma tehnoloogiavaldkonna kontaktide profiilid läbi kamminud ja sõnavara endale selgeks teinud. Siit mõned kasutajakogemused, mida hea teada.

- Kasutamine on ääretult lihtne – rakendus tuleb endale lihtsalt hankida, seejärel minna soovitud inimese LinkedIni profiilile. Nüüd hakkab rakendus siis tööle ja tõstab esile erinevat tehnoloogiavaldkonna sõnavara ning toob välja, mis miskit tähendab. Näiteks sain teada, et Vanilla pole mitte kokandushuvili presenteerimiseks vaid hoopis JavaScripti termin.

- Lisaks on kasutamine tasuta, seega hea võimalus proovida ja katsetada kõigil huvilistel

 

Igatahes, soovitan vidin endale hankida ja järgi proovida!


Kas teadsid, et kõigist värbamislugudest ja ka mitmest teisest põnevast värbamishäkist valmib juba sügisel koostöös värbamisagentuuriga Level up (heida nende tegemistele pilk peale siit kaudu) virtuaalne taskuteatmik? Kui soovid ka selle teose valmimisse oma panuse anda, siis saada mulle oma lemmiktööriista kohta info emaili aadressil helo_tamme@yahoo.com. 


Olen suur kohvi fänn, kui minu postitused sind kõnetavad, siis võid mulle tänutäheks virtuaalse kohvi osta ;) https://www.buymeacoffee.com/helotamme 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar