Aastatel 2005 kuni 2008 toimusid
Saksamaa värbamisportaali Jobsintown.de kampaaniad „Life is too short for the wrong job“, mille eesmärk oli inimesi
üllatada ning tekitada neis nn äratundmisrõõmu. Kampaaniaga sihiti just neid inimesi,
kes tundsid end tööl rahulolematuna, et tekitada neis huvi portaali vastu ja tekitada neis soov otsida endale uus töökoht.
Reklaamidel kujutati inimesi erinevates masinates (nagu näiteks sularahaautomaat, pesumasin, kohvimasin jne) halbades töötingimustes nö mõttetuid tööid tegemas. Kampaania raames kleebiti reklaamid erinevate masinate/aparaatide külgedele sellistes
asukohtades, mis olid inimeste poolt sagedasti külastatavad: näiteks teel tööle
(metroojaamad, bensiinijaamad) või vaba aja veetmise kohtades
(sigaretiautomaadid, laste mänguasjad kaubanduskeskustes, jäätisemasinad jne).
Kui sind huvitab, milliseid teisi reklaame antud kampaanias kasutati, siis leiad need siit.
Kui sind huvitab, milliseid teisi reklaame antud kampaanias kasutati, siis leiad need siit.
Tulemused
olid portaalile igati rahuldust pakkuvad:
-
2005. aasta kampaaniaga tõusis portaali külastatavus 25%, 2006. aastaga aga 20%
võrra võrreldes aastataguse perioodiga.
-
Lisaks sihtrühmas töökoha vahetamise vastu huvi tekitamisele koguti tuntust ka tööandjate
hulgas.
-
Võideti erinevaid reklaami ja turunduse auhindu.
Soovitused
töökuulutuse koostamisel:
-
tunne oma sihtrühma ja tea, kus ta liigub ning sellest lähtuvalt vali ka
kanalid, kus oma kuulutusi avaldada, olgu nendeks kohtadeks siis bussiootepaviljonid, kaubanduskeskused vmt kohad.
-
koosta kampaania raames mitmeid erinevaid töökuulutusi, mis haakuksid sinu
kampaania sloganiga ning aitaks jõuda veelgi suurema sihtrühmani - näiteks nagu Jobsintown.de kampaania raames avaldatud reklaamid.
-
humoorikas ja šokeeriv reklaam on see, mis jääb silma ja meelde, seega mõtle,
millega saaksid sina sihtrühma üllatada ja kõnetada.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar