Töökuulutus on reklaam! Selle
reklaami üheks olulisemaks eesmärgiks on jõuda soovitud sihtrühmani, neid
kõnetada ja päeva lõpuks parim kandidaat palgata.
Kui suudame värbamisprotsessi loovalt läheneda ja kuulutuse läbimõeldult koostada, aitab värbamiskuulutus meil tähelepanu saada nii tööandjana kui ka ettevõttena.
Kui suudame värbamisprotsessi loovalt läheneda ja kuulutuse läbimõeldult koostada, aitab värbamiskuulutus meil tähelepanu saada nii tööandjana kui ka ettevõttena.
Edukas värbamiskuulutus aitab
püüda mitu kärbest ühe hoobiga – leida töötaja ja reklaamida pakutavaid
tooteid, just nagu LaMuu oma klienditeenindaja tööpakkumisega teinud
on.
Silmapaistva töökuulutse
koostamisel on mitmeid kriteeriume, edu tagab aga igal juhul see, kui mõistame, et
töökuulutus on samasugune reklaam nagu iga teine. Seega selle koostamisel ja
avaldamisel tuleb lähtuda järgmistest põhimõtetest:
- määratleda potentsiaalsete
kandidaatide sihtrühm.
- õppida oma sihtrühma tundma
ning teada, kuidas nendeni jõuda (milliseid kanaleid kasutada) ja kuidas neid
kõnetada (millist disaini ja sõnumit kasutada).
- igavate kuulutuste aeg on läbi,
elagu põnevad pakkumised! Kuulutuse põnevaks muutmiseks saab kasutada
ettevõttesiseseid ajurünnakuid või kaasata välisi partnereid, kellel on
olemas eelnev know-how. Veel on vähe
neid, kes näevad võimalust siduda need kaks reklaami üheks ning kasutada
mõlemas samu sõnumeid/elemente nagu näiteks LaMuu seda teinud on. Kui LaMuu toodetel on
sellised pealkirjad nagu „raba mind jalust rabarberijäätis“ või „pista mind
pintslisse pistaatsia jäätis“, siis on nad taolist sloganit kasutamas nüüd ka
oma töökuulutusel – „raba mind jalust klienditeenindaja“
Soovitused töökuulutuse koostamisel:
- määratle
endale huvipakkuvate kandidaatide sihtrühm ja koosta töökuulutus sellest
lähtuvalt – nii tagad kandidaatide parema kvaliteedi ja sobivuse sinu
ettevõttesse!
- ära ole töökuulutust
koostades tagasihoidlik, nii ei pruugi sa inimestele silma jääda. Mida
erilisem töökuulutus, seda rohkem tähelepanu saad ja suurema tõenäosusega
huvilisteni jõuad.
- püüa
töökuulutusega kaks kärbest ühe hoobiga – lisaks tööpakkumisele ja vakantse
ametikoha kirjeldamisele lisa kuulutusse ka oma ettevõtte tooteid, nii aitavad
ka su toodete fännid sõnumit edastada ja saad lisaks personaliotsingule ka
oma toodetele täiendavat reklaami teha!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar