Mis on ühist jõuludel ja jaanipäeval lisaks ilmale?
Kogemustega värbajad teavad siinkohal vastust, ülejäänutele aga teadmiseks:
tegemist on nn värbamiste
hapukurgihooajaga – ehk kuuluta või ära kuuluta, aga kandidaate lihtsalt ei
ole, kuna inimesed naudivad pühade aega.
Kui sa ei ole just Google, kuhu kõik tahavad tööle saada
(väidetavalt on Googlesse tööle saamine 10 korda keerukam kui Harvardi Ülikooli
sisse saamine), siis tuleb appi võtta nutikus ja mõelda, kuidas püüda kandidaate,
kelle pea on puhkuseplaane täis.
Püüa puhkajat!
Pane end puhkaja kingadesse ja vii oma tööpakkumised sinna, kus on puhkajad.
Miks mitte kasutada sellist loovat lahendust, nagu tegi Biuro mõne aasta eest
(saad selle kohta lugeda siin),
kui pani oma töökuulutused Stroomi rannas asuvatele riietuskabiinidele. Aga
võimalusi on ka teisi, alates roll-up töökuulutustest toitlustusasutustes
lõpetades välireklaami ja miks mitte lendlehtede jagamisega.
Panusta Facebookile! Ma
ei ütle, et töökuulutused ajalehtedes on surnud – need kõnevatad ka täna teatud
sihtrühma. Samas avaldab mõistlik tööandja oma kuulutusi seal, kus on inimesed.
Ja me ju teame, et meie inimesed on ninapidi Facebookis, seega kui sind ei ole
Facebookis, ei ole sind olemas. Selleks, et jõuada suurema hulga võimalike
kandidaatideni, tuleks Facebookis töökuulutust avaldades avaldada see koos jaga
ja võida mänguga või kasutada tasulist reklaami teenust.
Kasuta sihtotsingut!
Jah, vana hea sihtotsing on see, millega püüda passivseid, puhkuselainel
olevaid kandidaate. Tuntud rahvusvaheline värbamisportaal Monster on oma kasutajate hulgas läbi viinud uuringuid ja leidnud, et 70-80% puhkuselt
naasvatest inimestest on suurema tõenäosusega valmis töökohta vahetama. Võttes
arvesse veel ka nn sinise esmaspäeva sündroomi, millega nii mitmedki inimesed
töönädalat alustavad, võiks järeldada, et just esmaspäeva hommikune kõne või e-kiri potentsiaalsele kandidaadile on just
see, mis suurema tõenäosusega aitab jõuda sobivate kandidaatideni.
Passiivsete kandidaatide leidmiseks on mitmeid erinevaid võimalusi.
Tuleb lihtsalt olla nutikas, vaadata, mida teised teevad, lisada sellele oma nö
kiiks ja anda tuld!
Kes aga hätta jääb või tahab oma lugu jagada võib otse minu
poole pöörduda!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar