pühapäev, 4. mai 2014

2731 jagamist lapsehoidja töökuulutusel ja järjekord ukse taga

Järjekordne tõestus selle kohta, et lapsed töökuulutuses ning killuke huumorit toob kokku hulga huvilisi ning tekitab keskmisest rohkem tähelepanu.

28.aprillil avaldati Facebook’is kuulutus, kus 10-kuusele Oliverile otsiti LAPSEhoidjat. Kuulutus, mis ise oli vürtsitatud mõnusa huumoriga, sisaldas siiski kõiki kuulutusele olulisi töökuulutuse elemente:
- ettevõtte kirjeldus: „10-kuuse staažiga ettevõtja (maailmaavastamise alal)“.
- tööülesanded: „assistent, kes ema-isa äraolekul eluolu korraldaks ja aega viita aitaks“
- nõuded  „oskad mulle mähkmeid õiget pidi jalga panna, ei lähe hüsteeriasse, kui Sulle natuke maksapüreed juustesse määrida ning oled minu sõber ka siis, kui kasvav hammas tuju pahaks teeb“
- pakutav „projektipõhine töö“
- lisainfo „too toimuks minu peakontoris (Kambjas) või soovi korral Sinu kodukontoris (Kambja/Tartu)“.

Sõnumi edastamiseks on kuulutusele lisatud pildike ühest pisikeset krutskeid täis poisist söögitoolis.
Tänase seisuga on see imetore kuulutus saanud 2731 jagamist ning kuulutuse koostaja postituse kohaselt on pisike Oliver „leidnud endale nii hoidja kui varuhoidja kui ka varuvaruhoidja“.
Antud pakkumise populaarsus näitab tegelikult veel ka seda, et atraktiivse töökuulutuse koostamiseks ei pea olema turunduse tippspetsialist või kasutama reklaamibüroo abi, tuleb lihtsalt läbi mõelda, keda ja mis kohale otsitakse ning sellest lähtuvalt sõnum koostada.
Edu kõigile värbajatele ning ka Oliverile maailma avastamisel!


Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
1. Sinu töökuulutus ei pea olema standartse ülesehituse ja sõnastusega. Mõtle läbi, keda otsid ning kirjutagi oma töökuulutus just sellisele kandidaadile suunatult.
2. Kui otsitav ametikoht ning ettevõtte kultuur võimaldab, vürtsita kuulutust tsipakese huumoriga – niimoodi eristud mitmetest konkurentidest ning tekitad elevust, mis omakorda paneb kuulutusest rääkima!
3. Jaga oma töökuulutust Facebookis, nii saavad inimesed soovi korral seda ka oma tuttavatega jagada, mis suurendab sobilike kandidaatideni jõudmise võimalusi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar