Kui tavapärane töökuulutus portaalides
ja lehtedes ei tööta, siis tuleb leida muid võimalusi kandidaatideni
jõudmiseks. Seetõttu kirjutan täna kolmest põnevast paari aasta tagusest
töökuulutusest, kus tööandjad on töötajate otsingule loovalt lähenenud:
Prisma värbamiskampaania: Tule tööle Prismasse - siis saame sellegi kassa lahti teha!
Minu arvates väga õnnestunud ja läbimõeldud värbamiskampaania: kauplustes olid
erinevaid sihtrühmi kõnetavad roll-up töökuulutused, infovoldikud (Prismas
töötamise kohta), kuulutused kassalintidel jne. Kui üks kuulutus jäigi märkamata, siis teised
jäid ikka silma ning tõenäosus olemas kaupluse tuhandete külastajate hulgast
huvilisi leida.
NewYorkeri töökuulutus Ülemiste
keskuses: karjäär sisesta siin –
otsitakse töötajaid erinevatele ametikohtadele, sh juhataja järelkasvu programmi ja müügitöötajat.
Jällegi läbimõeldud asukoht ehk kaupluse sissepääsu kõrval: ka sinu potentsiaalsest
kliendist võib saada uus töötaja!
Ameerika Tex-Mex kiirtoidukoha Taco
Bell’i välikuulutus ettevõtte reklaamsildil: „Need a job lets taco bout it“. Jällegi suunatud nii klientidele
kui ka lihtsalt tänaval möödujatele.
Soovitused
töökuulutuste avaldamiseks:
- olles tööjõumahukas ettevõte ja otsides
tihti uusi töötajaid võid töökuulutuse lisada ka oma ettevõtte välireklaamile.
- kasuta ära oma ettevõtte võimalusi,
kauplustel on siinkohal hea võimalus lisada töökuulutus näiteks kassalindile
või ostukärule.
- kui oled jaekliendile suunatud ettevõte,
mida kliendid igapäevaselt külastavad, siis lisa atraktiivseid töökuulutusi oma
ettevõtte vaateaknale või sissepääsude juurde.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar