Just siis kui mul oli tunne, et
vaevalt mõni ettevõte suudab mind veel oma töökuulutusega üllatada, ilmus Eesti Kaitseväe Värbamiskeskuse kuulutus, millega otsiti värbajat värske isa lapsehoolduspuhkuse lõpuni. Kuulutus oli lausa nii
põnev, et pani paljusid kaasa mõtlema – sain lausa mitu vihjet oma blogi jälgijatelt
selle kohta ning tänangi siinkohal Liinat, Katit ja Mailisi!
Kui tavapäraselt on lepingu
tähtajalisuse kohta informatsioon lisatud töökuulutuse pealkirja või kuulutuse
lisainfosse, et tegemist on ajutise lepinguga, siis Eesti Kaitseväe
Värbamiskeskus on kogu töökuulutuse just sellele infole üles ehitanud kasutades
selleks humoorikaid karikatuure ning loovat sõnademängu.
Kuigi nimetatud töökuulutus
avaldati traditsioonilisel kujul nii organisatsiooni enda kodulehel kui ka
värbamisportaalides (CVKeskuses avaldatud ja nüüdseks aegunud töökuulutusega
saad tutvuda siin),
kasutati värbamiskanalina ka veidi uuenduslikumat kanalit ehk Facebooki. Kuigi
sotsiaalmeedia kasutamine töökuulutuse avaldamise kohana on tänapäeval juba
väga levinud, seal on erinevaid gruppe ja lehti, mis ongi värbamisele suunatud,
siis sellele vaatamata ei ole paljud ettevõtted seda endale veel tööle osanud
panna. Samas aitab sotsiaalmeedia kasutamine püüda ka passiivseid kandidaate,
kes ehk portaalides tööd ei otsi, kuid tänu sõprade poolt jagatud kuulutusele
võivad kandideerimist kaaluda.
Mis mulle endale selle Facebookis
avaldatud töökuulutuse puhul eriti meeldib on see, et tegemist on lühikese ja
lööva kuulutusega. Inimesed, keda see kõnetab ja kes tahaksid aga tööpakkumise
kohta rohkem teada saada suunatakse kuulutuse juures välja toodud lingil klikates
Kaitseväe värbamislehel olevale põhjalikumale töökuulutusele.
Mõne aja eest kirjutasin ka
loovagentuuri Newton’i töökuulutusest, mida samuti kasutati asendustöötaja
otsimiseks, kui soovid teada, kuidas nemad oma otsingule loovalt lähenesid,
siis saad selle kohta lugeda siin.
Soovitused töökuulutuse koostamisel:
- selleks,
et töökuulutus sihtrühma kõnetaks peab see olema nii sõnaliselt kui ka
visuaalselt läbi mõeldud, eristuv ja atraktiivne – just nii saab see keskmisest
suuremat tähelepanu ja paneb inimesi endast rääkima.
- avaldades
töökuulutse kas ajalehes või sotsiaalmeedias, kasuta selleks lühikest ja löövat
töökuulutust – see paistab silma ja inimesed on valmis seda ka suurema
tõenäosusega jagama.
- lisa
töökuulutusele info, kust huvilised saavad tööpakkumise kohta rohkem infot.
Näiteks ajalehes avaldatud töökuulutuse juurde võiksid lisada QR koodi,
sotsiaalmeedias olevale kuulutusele aga vastava netilehe lingi.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar