pühapäev, 29. detsember 2013

Ootused 2014. aastaks

Tänane postitus on aastalõpu puhul veidi teistsugusem ning selle asemel, et ühest konkreetsest kuulutuses kirjutada, toon täna välja hoopis omapoolsed ootused töökuulutustele, mida loodan 2014. aastal näha.

1.       Rohkem erinevate põnevate lahenduste kasutamist töökuulutustes, nagu näiteks karikatuurid, ristsõnad jne. Kindlasti aitavad need üldisest hallist massist eristuda ning jäävad paremini seega ka tööotsijatele silma. Näitena tooksingi siinkohal välja hiljuti Krediidiinfo poolt avaldatud töökuulutuse.







2.       Rohkem pildi ja joonistuste kasutamist sõnumi edastamist. On ju üks pilt väärt rohkem kui 1000 sõna, seega saab pildimaterjali kasutamisega ettevõte soovitavat sõnumit palju edukamalt edastama, kui pelgalt teksti sisaldava töökuulutusega. Lisaks aitab ilus pilt muuta kogu kuulutuse visuaalselt atraktiivsemaks. Siinkohal tooksin välja hiljuti HR Factory poolt avaldatud „mullikuulutuse“ – tegemist on kompetentsipõhise kuulutusega, mida suurem mull, seda olulisemaks antud kompetentsi ettevõtte poolt peetakse.

3.       Usun, et näeme ka rohkem valmisolekut mobiilseks värbamiseks – on ju üldteada fakt, et nutitelefonide kasutajate arv Eestis järjest kasvab, seega mõistlik oleks seda töökuulutuste valmistamisel arvesse võtta. Üks võimalus ajaga kaasaskäimiseks on QR koodi kasutamine töökuulutuses, nagu näiteks selles Sirje Tammiste Konsultatsioonibüroo poolt avaldatud kuulutuses tehtud on.

QR koodi loomine on tegelikult ülilihtne – proovige seda koodi skännida, kuhu jõuate? Ütlen ausalt, et selle tegemine võttis minul vähem kui minuti aega.







4.       Rohkem panustamist ka video töökuulutustesse.  Hiljuti tuli OÜ Filmimees välja oma teenusega, kus aitavad ettevõtetel kuni üheminutilist töökuulutuse filmilõiku luua, loodan salamisi, et ka video scribing’i kasutamine töökoha reklaamimiseks jõuab lähiajal meieni. Filme on oma töökuulutustes kasutanud juba mitmed ettevõtted, näitena siinkohal R-Kioski kuulutus.



5.      Loodan rohkem ka väliseid värbamisreklaame näha. Antud valdkond on tõeliselt mahukas ja siiani suhteliselt vähekasutatud. Kuulutusi saab lisada nii erinevatele välistele kuulutuste tahvlitele, bussiootepaviljonidele, kaupluste vaateakendele, (suured töökuulutusega kleebised) ettevõtte ametiautodel jne. Tooksin siinkohal välja kaks reklaami: Maxima reklaamtahvel ja Grossi poe reklaam

6.       Põnevaid ja mängulisi lähenemisi värbamiskuulutustele, nagu näiteks värbamismängud, Facebooki jaga-ja-võida mängud jne. Näitena tooksingi siinkohal välja Sky-Arti jagamismängu, mis sai 2018 jagamist, tehke järgi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar