Pühapäev, 9. veebruar 2014

Lotemaa lugu: jaga töökuulutust sotsiaalmeedias

Seekordne näide on järjekordne tõestus sellest, et sotsiaalvõrgustikus töökuulutuse jagamisega võid leida endale soovitud töötajad ja saada oma tegemistele täiendavat tähelepanu.

Minu Facebooki lehe üleskutsele, anda teada mõnest põnevast konkursist, on siin aeg-ajalt ikka reageeritud ning kuulutusi edastatud. Seekord soovingi tänada Piretit, et ta sellest toredast konkursist mind teavitas ning kuulutust minuga jagas. Siinkohal edastan üleskutse ka kõigile teistele, et kui teile jääb silma mõni eriti vahva töökuulutus, põnev töökuulutuse avaldamise kanal või innovatiivne konkurss, siis andke mulle sellest julgelt ikka teada!
Mis mulle antud kuulutuse puhul meeldib ongi see, et sellist mängulist olemust, mida otsitavatelt inimestelt oodatakse, on ka kuulutusega edastada püütud ning kirjutatud, et otsitakse OSATÄITJAID Leiutajateküla elanike rollidesse.
Et kuulutus ka visuaalselt atraktiivsem oleks, on sellele lisatud ka  tuntuimate Leiutajateküla tegelaskujude pilt. Kuigi ehk enamus Eestimaa inimestest on teadlik, kes on Leiutajateküla Lotte, aitab kuulutusele selline pildimaterjali lisamine inimestel rohkem assotsiatsioone tekitada ja jätab ehk pikemaks ajaks mällu pildi pakutavast kohast.
Tähelepanuväärne on ka asjaolu, et antud kuulutuse leidsin mina ainult Lottemaa kodulehelt ja Facebookist, mitte aga personaliotsingut portaalidest või ajalehest. Samas on ka 25.juulini, ehk Lottemaa avamiseni, veel veidi rohkem kui viis kuud veel aega ka. Ega sellest midagi ei olegi, et ainult sotsiaalmeedia kaudu inimesi otsitakse, näiteks Lottemaa programmijuht Hana Kivi, kes kuulutust on oma Facebooki kontol jaganud 24.jaanuari, on sellele saanud juba üle 2000 jagamise! Jagamiste arv Lottemaa Facebooki lehel jääb sellele küll märkimisväärselt alla, samas on lehel juba pea 4000 fänni, seega seal avaldatud kuulutused jõuavad väga suure hulga inimesteni. Miks see kuulutus nii populaarseks on osutunud ja seda nii eduliselt siis jagatakse? Sest see läheb inimestele korda ja inimesed usuvad sellesse ning seetõttu seda nii agaralt ka jagatakse.

Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
-          Kui otsid oma lõbusasse kollektiivi veidi teistsuguseid kaaslasi, siis kasuta sellist mängulisemat lähenemist ka oma töökuulutuses.
-          Otsides näiteks tegelaskujude täitjaid, soovitaksin tegelaskujude pildi ka töökuulutusele lisada. Kui otsid inimesi veidi mängulisemasse töökeskkonda, lisa ka fotomaterjali töökeskkonnast. Sellised pildimaterjalid räägivad ettevõtte ja töö kohta rohkemgi ning toovad kohale ka rohkem sobilikke huvilisi.
-          Töökuulutus, mida jagab oma sotsiaalmeedia lehel ettevõtte töötaja läheb inimestele rohkemgi ehk korda, kui töökuulutus, mis on avaldatud ettevõtte lehel. Seega kutsu ka oma töötajaid üles kuulutusi jagama, kui nad seda veel teinud ei ole!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar