Tööandja bränd on oluline! Tänane
tööturg annab inimestele võimaluse valida, kas mulle meeldib see tööandaja või
mitte ja kui ei meeldi; kui meeldib siis kandideerin, kui meeldi siis ei
kandideeri ka.
Kas sina tead, mida sinu praegused,
endised või tulevased töötajad sinust kui tööandjast arvavad? Minu jaoks on tööandja brändi juures olnud alati kolm
võtme küsimust:
1.
miks peaks keegi tahtma meile tööle tulla?
2.
miks peaks keegi tahtma meile tööle jääda?
3.
miks peaks keegi tahtma meil pühendunult töötama ja meile panustada?
Uuringus
Muudame töökuulutused atraktiivseks osalenutest vastas ainult 3%, et nemad
üldiselt ei uuri tööandja kohta, ülejäänud aga olid teist meelt:
86,3% vastanutest tõi välja, et nemad
tutvuvad tööandja tausta uurides organisatsiooni kodulehega, 83,4% vastanutest googeldab, 59,8% uurib
infot sõpradelt/tuttavatelt ning 48,3% tutvub organisatsiooni Facebooki lehega.
38%
vastanutest tõi aga välja, et nemad uurivad ka organisatsiooni majandustulemusi
nt Äriregistrist.
Kas
sina oled kunagi oma ettevõtet googeldanud? Kui ei, siis on viimane aeg seda
teha ja vaadata, mida iga potentsiaalne töötaja sinu kohta teada saab. Kas see
on info, mille peale inimene peaks tahtma sinu juurde tööle tulla või peletab
see hoopis kõik parimad kandidaadid eemale?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar