Mitmed organisatsiooni on
läinud seda teed, et lisaks tavapärastele töökuulutustele koostanud ka
videotöökuulutuse. Kas sellise kuulutuse koostamisel on ikka mõtet, kas
kandidaadid seda üldse vaatavad ja mida nad sellisest töökuulutusest arvavad?
Kuigi 9,8% vastanutest ei vaata
videotöökuulutus märkisid ülejäänud vastajad vastupidiselt:
60,2% vastanutest tõi välja, et üldjuhul vaatab videotöökuulutust,
kuna neid huvitab, mida ettevõte pakub. 47,4% vastanutest näitab videotöökuulutus, et
tegemist on ettevõtte jaoks olulise värbamisega kui selline kuulutus koostatud
on. 35% vastanutest on arvamusel, et selline töökuulutus annab parema ülevaate
nii ametikohast kui ettevõttest kui mõni teine töökuulutuse formaat. 24,4%
huvitab aga see, millist lahendust on kuulutuse koostamisel kasutatud. 18%
vastanutest tõi välja, et jagaksid sellist kuulutust sotsiaalmeediasse ning
13,2% märkis, et suurema tõenäosusega kandideeriksid antud konkursil.
Seega kui oled senini
olnud kahevahel, kas koostada videotöökuulutus või mitte, siis nagu näed,
põhjuseid on selle koostamiseks on mitmeid.
Kui soovid videotöökuulutuste
kohta rohkem lugeda, siis võid uurida rohkem minu blogi postituste alt, kui
kirjutasin näiteks Rahmqvistist, Politsei kampaaniast ja EstCubest või Barclays panga
värbamisest.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar