Mobiilset värbamist
peetakse ka üheks tulevikusuunaks, kas ja kuidas on võimalikud tööotsijad selle
teema aga omaks võtnud uurisingi, kui küsisin, kas inimesed on kunagi skänninud
töökuulutuses olevat QR koodi.
Vahest ehk kõige üllatavam
tulemus kõigist uuringu tulemusest oligi see, et ainult 5,9% vastanutest märkis, et on QR koodi skänninud.
68,1% vastanutest märkis,
et nemad ei ole seda skänninud, 13,3% ei ole sellist kuulutust veel kohanud,
8,9% ei tea, mida see tähendab ning sama palju vastanutest ei mäleta, kas on
seda teinud.
Tõsi see ju on, et QR
koodi on kasutatud ainult üksikute kuulutuste puhul, samas lisaraha see ei
küsi, seega kui soovid teadlikuma või noorema tööotsijani jõuda, siis tasuks see
kuulutusele lisada. Siinkohal toongi välja kaks erinevat näidet QR koodi
kasutamisest töökuulutuses: (1) Sirje Tammiste büroo kuulutus, millega otsiti
Paikrele otsiti juhatajat ja (2) tätoveerija otsing ühte Istanbuli tätoveerimissalongi. Uuri mõlemat! saad nii ehk inspiratsiooni ja mõtteid, kuidas QR koodi oma tulevastele töökuulutustele lisada.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar