Sotsiaalmeedias on
ettevõtte lehe populaarsuse kasvatamiseks levinud erinevad jaga ja võida
mängud, küsimus on aga selles, kas kasutada seda ka värbamissõnumi
levitamiseks. Seepärast tahtsingi uuringule vastajatelt teada, milline on nende
arvamus sellistest mängudest ja kuidas nad tavaliselt nendele mängudele
reageerivad.
33,3% vastanutest
märkis, et sellised mängud on nende jaoks mõttetud (ja nad kunagi ei jaga sellise
valdkonna mänge), 2,6% vastajatest aga märkis, et nemad ei jaga neid mänge, kuna neil puudub
sotsiaalmeedia konto. Ülejäänud aga tõid välja, et nemad teatud tingimustel
jagaksid hea meelega.
Seega, kui vaagid, kas
lisada jaga ja võida mäng oma järgmisele töökuulutusele, siis arvesta, et inimesed jagaksid seda sõpradega (vähemalt 54,1% uuringule vastanutest nii märkis), kui nende tutvusringkonnas on keegi, kes võiks taolisest tööpakkumisest huvitatud olla!
23,7% tõi välja, et nemad
jagaks siis kui ettevõte on neile sümpaatne ning 14,4% sellisel juhul kui
auhind neile korda läheb. Ainult 1,1% vastanutest tõi välja, et nemad jagavad
alati.
Jaga ja võida mänge on erinevad tööandja ikka kasutanud, kõige eredamalt on aga jäänud ehk lapsehoidjaotsing 10-kuusele Oliverile, mis lisaks tuhandetele jagamistele ja meediahuvile tõi õnne õuele mitme tõsiseltvõetava kandidaadi näol.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar